mulle123 45 Skrevet 2. Oktober, 2012 Har besøgt Manja og Vanessa hos Limfjordens Perle, der vist i mellemtiden har skiftet navn til Aalborg Modellerne. Jeg besøgte dem hver for sig, på forskellige dage. Manja er en moden dame, der har helt fantastiske bryster. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle besøge hende, da jeg normalt er til de lidt yngre piger, men må vist sige at min tvivl blev gjort til skamme. Da jeg sad på værelset og ventede på hende, fik jeg bladret alle hendes billeder igennem, og bestemte mig for en halv time. Vi fik aftalt det hele, og vi kom godt i gang med akten. Hendes franske er blandt de bedste jeg har prøvet, og er ikke bange for at give den gas Vi kom igennem en masse stillinger, og endte også på et tidspunkt i en omgang spansk. Den første gang for mit vedkommende, og det var en fantastisk oplevelse med hendes kæmpe bryster. Når hun rider én, kan man godt mærke at hun ikke er en 45 kg nips-pige, men det er man helt klar over inden man ankommer til stedet, idet billeder og beskrivelse passer fint overens. Vanessa er en øst-europæsik pige, der sagtens kan snakke dansk, men det er svært at føre en rigtig samtale med hende. Hende fik jeg også en halv time hos, og var alt i alt meget godt. Jeg havde sat "næsen" op efter en dansk pige, så havde ikke lige regnet med accenten, hvilket også øddelagde lidt af oplevelsen for mig. Selve tiden sammen i sengen gik godt, og hun var ikke svær at få til at indtage de stillinger man havde lyst til. Stedet ligner indvendigt er normalt bordel, ikke noget usædvanligt der. Det skulle i mellemtiden være istandsat, dog har jeg ikke set det (endnu ). Stedet ligger ud til en befærdet gade, men indtil videre er det da lykkedes mig at slippe ind og ud diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 3. Oktober, 2012 Hejsa. Er det denne Manja du har besøgt? http://massage.side6.dk/manja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnolddk 3 Skrevet 3. Oktober, 2012 Jeg kan kun sige godt om Vanessa hun er bare superlækker og meget let at føre en samtale med , det kan da godt være at hun er fra østeuropa men vi klarede den fint da hun taler vældigt godt dansk , da jeg var og besøge hende var jeg simpelthen nødt til at forlænge fra en halv til en hel time , har skrevet til hende og spurgt hvor hun er blevet af og hvornår hun igen kom til AA , der kom svar ret hurtigt , men jeg kunne desværre ikke den dag ;-( hun er vist nok startet nogle tirsdage på vesterbro 66 , igen en dag der passer mig skidt , kender desværre ikke Manja , endnu ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg