Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også været en tur forbi "Vanessa" 

Og jeg må sige det er den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft på den front.. Og jeg har satme været mange steder og mange gange rundt omkring..

Jeg købte en time, men hun sagde om vi kunne nøjes med 50-55 minutter fordi der kom en anden.. Det var fint nok for mig

Vi snakkede lidt og gik ellers til den. Det er fuldstændig som med en pige man har fundet i byen eller en kæreste, hendes GFE oplevelse er sindsyg ægte. 

Hun er sådan en man godt kunne gå hen og blive glad for, selvom man ved det er købt og ikke ægte.. 

Lang historie kort, efter vi var færdige med det frække, så lå vi og snakkede. Jeg tænkte flere gange, om lidt må det da banke på døren, for vi har ligget her ret længe efterhånden.. Vi snakkede om aaalt muligt, omkring økonomi og de forskellige lande, hvordan det er i Brasilien osv.. Vi kom vidt omkring.. 

Pludselig går det op for hende hvor længe vi har ligget der og hun hiver telefonen frem..

Heldigvis for hende er der tikket en sms ind. Ham gutten der var på vej fra Odense, hans bil er brudt sammen eller så noget.. Så han bliver forsinket.. Puh.. så lå vi lige 5 minutter mere og kyssede og nussede, og så var det ellers på med tøjet igen. 

100 ud af 10 stjerner.. 

Havde jeg været single, så havde jeg købt hende fri og taget til Brasilien med hende ;-) 

 

God tur røvhuller

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give jer ret. Er lige kommet hjem fra en super, uforglemmelig oplevelse.

Aldrig har jeg oplevet nogen med så meget indlevelse, varme, ømhed, nydelse. Virkelig gfe i topklasse.

Havde virkelig lyst til at tage hende med hjem. Kan simpelthen ikke få hende ud af mit hovede :wub: er bange for det kan gå hen og blive dyrt :huh:

Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...