Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gammeligård

Hvis du er til robot sex uden nogen form for indlevelse, så er det bare at komme afsted.

Hvis du går efter GFE så gå langt udenom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gammeligård

Som sagt er der ingen indlevelse, koldt og alt for professionelt (på den dårlige måde)

Jeg ville personligt vælge en af de 700 andre piger der pt. er i Københavns området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gammeligård skrev, 1 time siden:

Som sagt er der ingen indlevelse, koldt og alt for professionelt (på den dårlige måde)

Jeg ville personligt vælge en af de 700 andre piger der pt. er i Københavns området.

Andre du vil anbefale? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lilly er kvalitet. Det afhænger af hvad du søger. Hvis du søger en ultimativ GFE hvor du tror at du bliver forelsket, så er det ikke hende.

søger du derimod et godt knald hvor der er rene håndklæder, god service og godt håndværk og mundværk;) 

Nogle søger fantasien om kærlighed når de besøger en GP,  hos Lilly får du et godt knald. Du vælger selv hvad du ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gammeligård

Jeg har ingen illusioner om kærlighed eller forelskelse når jeg besøger GPer, men lukkede øjne og kunstig stønnen har ikke noget med "et godt knald" at gøre i min verden.

Piger der kan tændes og selv er liderlige, så nydelsen går begge veje giver en helt anden oplevelse, og det får du ikke hos hende.

Men vi går jo alle efter forskellige ting, og hvis det er "folkeskole sex" plus en masse glidecreme man er efter så kan man jo nærmest ikke gå galt nogen steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellige folk søger forskellige ting.

jeg ville mene at du søger en “illusion” om at hende du er sammen med er tændt på dig og er liderlig. 

Sådan er vi forskellige, jeg tror heller ikke på at kassedamen i Netto smiler kun for mig. 

Sådan er min virkelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg ville personligt vælge en af de 700 andre piger der pt. er i Københavns området."

lyder slemt ,eller rettere siger mere om dig end hende :))) .efter min mening ;)

 

"Piger der kan tændes og selv er liderlige, så nydelsen går begge veje giver en helt anden oplevelse, og det får du ikke hos hende."

hehe .  tror euro lotto har næsten samme odds . men drømmen er lysegrøn . vi er alle super elskere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...