Hop til indhold
mulle123

[Aalborg] Joy - Gentlemens Club

Recommended Posts

Besøgte forleden Joy, da hun var på vagt i hermodsgade, til en halv times hygge.

Huset er tilpas diskret. Det er placeret i et paracelhuskvarter, men med en diskret indgang hvor man kan gå fra fortov direkte ind i en mellemgang hvor man ringer på.

Havde bestilt tid i forvejen, og efter at have bekræftet det med telefondamen, blev jeg vist ind til dobbelsengen i et hyggeligt værelse.

Joy er en vældig sød pige, der er let at snakke med. Hun er beskrevet som en slank pige på 25 år, og både beskrivelse og billeder passer meget godt med pigen man møder :)

Efter den halve times succesfulde hygge, snakkede vi et kort stykke tid, hvorefter jeg fik et kram og blev vist ud af døren. Alt i alt en meget dejlig oplevelse, som nok bliver gentaget en anden gang hun er på besøg i hovedlandet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv haft "fornøjelsen" af at besøge joy hos Gentelmans club, men må indrømme at min oplevelse ligger langt fra din, ankommer og en sød vagtpige viser mig ind, kort efter kommer joy ind og hilser på, vælger dansk & fransk og hun går smilende ud med pengene og så det også sket med kemien, først er mine hænder for kolde fair nok er ikke første gang jeg får det at vide. jeg varmer dem så på radiatoren indtil hun siger ok, vi ligger os og forsøger at nusse, men brysterne må ja ikke røre pga. mine kolde hænder ej heller røven. hmm nå hun går så igang med lidt fransk med for meget hånd efter min mening, beder hende stoppe da jeg kan mærke de små grå presser på, hun stopper men hopper direkte op på kalorius, okay det gav da en lille bitte pause. jeg forsøger så at nusse hendes bryster, men nix stadig for kolde, så må nøjes med at have dem på hendes hofter. beder hende sidde stille lidt det vælger hun at ignorere. så alt i alt spild af tid og penge. ved godt at en cooktail normalt ikke tager langtid men da jeg stod på gaden 15 min senere følte jeg mig lidt til grin. ( 15 min var ink goddag og farvel ) altså max 6-7 min hygge. tror hun skulle ha sagt fra med det samme. vil ikke udelukke at det kan være mig den er galt med men har ikke haft de problemer ret mange andre steder så

venligst Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...