Hop til indhold
People Pleaseren

Dominaer, hvad tænder I på?

Recommended Posts

Jeg forudsætter at I godt kan lide det I laver og ikke kun gør det for pengenes skyld. Hvad er det fede ved at herse rundt med en mand, når I ikke bruger ham til at tilfredsstille jer rent fysisk?

Også til andre GP'er der tilbyder dominans: Gør i det fordi I ved at det efterspørges eller tænder I rent faktisk på det og hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

PP jeg er bange for du ikke får mange tilbage meldinger fra dominaer, kun meget få af de som kalder sig dominaer er det (desværre)

jeg har ofte spurgt et tilsvarende spørgsmål fordi jeg vil gerne at legen har udgangspunkt i både dominaens og mine lyster. 

Med få undtagelser har svaret været “det du har lyst til”

men det vil være spændende hvis nogle af dominaerne kommer med “bekendelser”

 

Redigeret af SpankingSub
Glemte at inkluderer noget i teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de er i bund og grund nok pleasere der tænder på at tilfredsstille mændene. De kender jo mændenes behov og ønsker. Men det får man nok ikke nogen til at indrømme, da det vil være bad for business. Illusionen om magtbegær skal gerne bestå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

PP jeg er bange for du ikke får mange tilbage meldinger fra dominaer, kun meget få af de som kalder sig dominaer er det (desværre)

jeg har ofte spurgt et tilsvarende spørgsmål fordi jeg vil gerne at legen har udgangspunkt i både dominaens og mine lyster. 

Med få undtagelser har svaret været “det du har lyst til”

men det vil være spændende hvis nogle af dominaerne kommer med “bekendelser”

 

Hr. Spankingsub,

vil du dermed mene at fordi vi ikke skriver på stregen, så er vi ikke Dominaer?

Er det ikke at forlange noget af én Domina, når man er slave?

For du er vel slave?;)Whip.jpg.d5c851c165cb302ff4e705aeeab8c081.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 25 minutter siden:

Hr. Spankingsub,

vil du dermed mene at fordi vi ikke skriver på stregen, så er vi ikke Dominaer?

Er det ikke at forlange noget af én Domina, når man er slave?

For du er vel slave?;)Whip.jpg.d5c851c165cb302ff4e705aeeab8c081.jpg

Kære Lady Cherie,

jeg forlanger absolut ingen ting, og siger intet om at det er betingelgelse for at være domina at skrive sin lyster her. 

Men jeg synes det ville være spændende at hører om lysterne fra den anden af pisken. 

Hvorvidt jeg er slave eller ej, vil jeg lade de dominaer som bruger mig afgører. Kan kun sige at jeg prøver hårdt på at være en slave til dominaens fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎11‎-‎12‎-‎2018 at 11:47:

Hr. Spankingsub,

vil du dermed mene at fordi vi ikke skriver på stregen, så er vi ikke Dominaer?

Er det ikke at forlange noget af én Domina, når man er slave?

For du er vel slave?;)Whip.jpg.d5c851c165cb302ff4e705aeeab8c081.jpg

Var det fedt lige at sætte ham på plads?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
People Pleaseren skrev, den 10/12/2018 at 13:38:

Jeg forudsætter at I godt kan lide det I laver og ikke kun gør det for pengenes skyld. Hvad er det fede ved at herse rundt med en mand, når I ikke bruger ham til at tilfredsstille jer rent fysisk?

Også til andre GP'er der tilbyder dominans: Gør i det fordi I ved at det efterspørges eller tænder I rent faktisk på det og hvorfor?

Synes det er et spændende spørgsmål som der endnu ikke er kommet svar på.

Håber enkelte dominaer vil berige dette forum :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, den 10/12/2018 at 13:38:

Jeg forudsætter at I godt kan lide det I laver og ikke kun gør det for pengenes skyld. Hvad er det fede ved at herse rundt med en mand, når I ikke bruger ham til at tilfredsstille jer rent fysisk?

Også til andre GP'er der tilbyder dominans: Gør i det fordi I ved at det efterspørges eller tænder I rent faktisk på det og hvorfor?

Spændende tråd - Jeg tror generelt hurtigt en slave eller sub kan fornemme om den opsøgte Domina tænder på legen, eller ej. Personligt tænder det mig bla. at klæde slaver i flot latex - anbringe slaven i bondage og udnytte den sexuelt til egen fornøjelse. Reb og flere reb...... ! Medical play og ikke mindst tortur:-) og Meget meget mere:-)

 

 Godt nytår

 Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg leger med det som tænder mig men jeg har også en vis erfaring. Så hvis du spørg mig er svaret det som du har lyst til, inden for de grænser jeg nu en gang har.  

Jeg tænder på legen. Uden at have noget specifikt bare legen. 

MH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Madame Helene skrev, 1 time siden:

Jeg leger med det som tænder mig men jeg har også en vis erfaring. Så hvis du spørg mig er svaret det som du har lyst til, inden for de grænser jeg nu en gang har.  

Jeg tænder på legen. Uden at have noget specifikt bare legen. 

MH 

 

 

Madame-elisabeht(TV) skrev, for 5 timer siden:

Spændende tråd - Jeg tror generelt hurtigt en slave eller sub kan fornemme om den opsøgte Domina tænder på legen, eller ej. Personligt tænder det mig bla. at klæde slaver i flot latex - anbringe slaven i bondage og udnytte den sexuelt til egen fornøjelse. Reb og flere reb...... ! Medical play og ikke mindst tortur:-) og Meget meget mere:-)

 

 Godt nytår

 Madame Elisabeht

Tak til jer begge for jeres bidrag. Spændende at få en Dominas perspektiv.

Håber flere vil komme med bidrag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Der findes rigtig meget fornøjelse ( for Mig ) ved at være den der ved der skal ske. Se overraskelsen og det betuttede udtryk i slavens øjne når jeg præsenterer ham for noget han slet ikke havde regnet med .

Kontrollen. Magten ved at have en viden som slaven ikke har . En viden om hvad han vil blive udsat for . For viden er magt og magt er et tændingspunkt for Mig .

At mindfucke slaven. At mærke  rushet/suset ved at  få slaven til at gøre ting som kun Jeg vil kunne få ham til. 

Jeg tænder på det blik han sender Mig når han finder ud af at han ikke kan andet end at adlyde Mig .

Jeg tænder på hans tilbedelse af Mig - på hans blik når han ser Mig i Mit outfit og på hans ansigtsudtryk når han erkender at han er fanget . Fanget i sin besættelse af Mig . 

:wub:

  

Indtil sidste linje lød det som et ægteskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Indtil sidste linje lød det som et ægteskab. 

ok - tænkte nok jeg ikke skulle have skrevet noget . My mistake  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

ok - tænkte nok jeg ikke skulle have skrevet noget . My mistake  

Det var nu ikke sådan ment. Den øverste del lyder hen ad hvad mange kan føle sig fanget i, men når den nederste del komme på ændre det sig til noget helt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 6 timer siden:

ok - tænkte nok jeg ikke skulle have skrevet noget . My mistake  

Dejlig beskrivelse, du må endelig ikke beklage dit bidrag. 

Mange tak for dit bidrag som jeg finder yderst spændende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Lady C skrev, for 7 timer siden:

ok - tænkte nok jeg ikke skulle have skrevet noget . My mistake  

Der er nu ikke meget domina over det svar. 

Troede at domina’er var nogle stride kvinder med en “kom-ikke-her-og-pis-mig-af” attitude. 

Men jeg har så heller ikke betrådt det univers, så jeg tager nok fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Master Bator skrev, for 3 timer siden:

Der er nu ikke meget domina over det svar. 

Troede at domina’er var nogle stride kvinder med en “kom-ikke-her-og-pis-mig-af” attitude. 

Men jeg har så heller ikke betrådt det univers, så jeg tager nok fejl. 

At svaret ikke passer ind i din forestilling om hvordan en Domina er / skal være siger jo mere om din illusion om Dominaer . Ret interessant faktisk.

Jeg er et menneske først og fremmest og Jeg gider ikke skrive eller opføre Mig på en bestemt måde for at tilfredsstille nogle menneskers opfattelse af hvordan man bør være som Domina. Jeg er helt Mig selv. Men når Jeg deler noget så privat ( og sårbart ) som Mine kinks ud og det ikke tages alvorligt - ja så tager Jeg selv ansvar for det for det er Mit valg at have delt det . Jeg havde bare for meget tillid og det skulle Jeg ikke have haft. Og Jeg kan sagtens se når Jeg har lavet mistakes. Jeg behøver ikke en "tough attitude " for at sætte Mig i respekt. :)  Hvad andre gør er Mig underordnet , Jeg gør tingene på Min helt egen måde. Og må sige at det fungerer så ganske udmærket :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i tidens løb, mødt en del Dominaere, både proff og under mere private former. Har den oplevelse, at mange af dem tænder meget på, at spænde en strap-on på, og gennemkneppe slaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...