Hop til indhold
Pogo

Ikke anmeldelse, men spørgsmål ang. www.sugardaters.dk

Recommended Posts

Har et spørgsmål ang. Sugardaters. Drevet af en lidt underlig kommunikation jeg havde med 2 SB'ere (jeg skal ikke kede med detailler), har jeg tænkt på, om der er fora hvor SD'ere diskuteres??

Håber det er OK at jeg smider spørgsmålet her, ellers må moderatorerne endelige flytte/slette indlægget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Forstår godt dit spørgsmål...

Men i mangel af bedre, og da eftersøgnings-forum også bruges til lidt af hvert, kan du så ikke bruge det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Har hørt om diverse facebook grupper, hvor SD’er (eller kunder på dansk) diskuteres. 

Har dog aldrig set sådan en gruppe, så pt er det bare rygter ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 10/12/2018 at 11:11:

Har et spørgsmål ang. Sugardaters. Drevet af en lidt underlig kommunikation jeg havde med 2 SB'ere (jeg skal ikke kede med detailler), har jeg tænkt på, om der er fora hvor SD'ere diskuteres??

Håber det er OK at jeg smider spørgsmålet her, ellers må moderatorerne endelige flytte/slette indlægget!

De har en lukket facebook gruppe. Oprindeligt oprettet for at beskytte pigerne mod de værste mænd - dvs. voldtægt, trusler, vold mv.

Men den bliver også flittigt brugt til at advare om hvem der er "tidsspild" dvs. skriver og indgår halve aftaler uden at gennemføre, hvem der ikke vil betale en ordentlig pris (nærig), hvem der kun vil bolle i en bil hurtigt og den slags. Så din respons-rate på sitet afhænger i meget høj grad af hvad pigerne syntes om dig og hvordan de anmelder dig på facebook.

Også en god grund til ikke at forudbetale medlemskabet i et helt år. Hvis man gør det, og får et dårligt omdømme (nogle piger bliver tøse-fornærmet når man ikke vil betale 3.500 kr. for en time) så kan man glemme alt om at få succes med andre piger. Derfor er det bedre, at betale pr. måned og holde sine billeder private. Så kan man altid starte forfra med en ny profil og ikke miste mere end en måneds medlemskab.

Det skal dog sige, at de fleste piger faktisk er utrolig fair imod kunderne derinde. Der er dog enkelte, umodne piger, som tager et nej tak utroligt personligt. Og de kan desværre ødelægge meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 14 minutter siden:

De har en lukket facebook gruppe. Oprindeligt oprettet for at beskytte pigerne mod de værste mænd - dvs. voldtægt, trusler, vold mv.

Men den bliver også flittigt brugt til at advare om hvem der er "tidsspild" dvs. skriver og indgår halve aftaler uden at gennemføre, hvem der ikke vil betale en ordentlig pris (nærig), hvem der kun vil bolle i en bil hurtigt og den slags. Så din respons-rate på sitet afhænger i meget høj grad af hvad pigerne syntes om dig og hvordan de anmelder dig på facebook.

Tænkte det nok! Tak for svar. Kunne være interessant at vide, hvad gruppen hedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 4-5 år på sd, lærer man at spotte fakes, og dem som er helt urealistiske mht sugar.. Man lærer også, hvordan man gebærder sig derinde i kommunikationen med de interessante.. Men det tager tid. Vær yderst tålmodig, så kommer de gode oplevelser.. Jeg har i øjeblikket 4 jeg kommunikerer med pr sms.. og mødes med på skift...Hverken de eller jeg har længere en aktiv profil på sd... Så tålmodighed d’herrer, er nøglen til succes.. og man får meget mere for de surt tjente penge, når man har opnået fortrolighed, og opført sig ordentligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsfeltwow skrev, for 3 timer siden:

så du kan lave en babe profil og komme ind og se hvad de snakker om? - ellers er navnet på gruppen vel ligegyldigt?

Ja, det kan jo være rigtigt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der var sådan en stor organiseret gruppe, ville navnet nok hurtigt blive kendt. Det betyder ikke, at nogle SBere ikke kommunikerer indbyrdes i et antal mindre grupper. Men en landsdækkende stor erfa-gruppe tror jeg ikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...