Hop til indhold
Peter-Pedal

Modne Line fra Valbypigerne (tidl. Buddinge)

Recommended Posts

Nu synes jeg at modne Line fra Valby-pigerne (tidligere Buddinge) fortjener en anmeldelse (selvom jeg egentlig helst vil beholde hende for mig selv). Line er iflg. annoncetekst 59 år, hvilket nok skal passe, da jeg mener hun faktisk godt kan gå for at være yngre. Line er en pæn kvinde med dejlige store legelystne bryster, en fast god røv og så er hun en rigtig dame som altid er iført nylonstrømper og i modsætning til så mange andre kvinder, så kan det mærkes at Line selv godt kan lide at gå i pikant lingeri. Da jeg er helt vild med nylonstrømper, så drømmer jeg om at sprøjte udover Lines nylonstrømper, men jeg ender som regel altid med at afslutte op i fissen på hende, men det er fordi hun også har en rigtig dejlige fisse. Tidligere anmeldelser har kritiseret Line for at være for passiv, men i min alder (og dårlige ryg) er jeg nu glad for at det ikke foregår alt for vild med at hænge oppe i lysekronen eller udspring fra sengehesten. Nu er der sikkert nogen som tænker om der ikke er nogle kritikpunkter, og hvis jeg skal komme med en enkelt lille negativ bemærkning, så er det at hun synes at skøjte lidt hurtigt henover piksutningen, hvilket er synd da hun faktisk er en fantastisk god pikslikker. En forklaring kan dog være, at jeg  som offentlig ansat jo altid er nødt til at vælge billigste kombo, så hvis man kun har betalt for ca 15 min. så er det jo klart at noget må prioriteres ned i forhold til andet. En anden god grund til at vælge Line er, at hun ikke går på kompromis med sikkerheden, alt er sikker sex og det synes jeg vi skal værdsætte og være taknemmelige for at Line passer på sig selv og os andre. 

http://www.valbypigerne.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja beklager at denne kom op under "Efterlysninger". Jeg er ny på forummet her, og synes faktisk ikke jeg lige kunne vælge "Anmeldelser" - skal nok gøre et mere ihærdigt forsøg næste gang.

Redigeret af Peter-Pedal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-Pedal skrev, for 2 timer siden:

Ja beklager at denne kom op under "Efterlysninger". Jeg er ny på forummet her, og synes faktisk ikke jeg lige kunne vælge "Anmeldelser" - skal nok gøre et mere ihærdigt forsøg næste gang.

Du kan bede en moderator om at flytte anmeldelsen til rette sted.

Du er ikke den eneste,  der kan fejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg dog blevet nysgerrig med hensyn til om der er nogle, der har erfaringer med de øvrige damer hos Valbypigerne?

Da de var i Buddinge "prøvede" jeg nogle stykker men ingen af dem kunne nå op til strømpeholderen af Line med hensyn til service, venlighed, sexappeal og indlevelse. Så da jeg nåede til Line, har jeg holdt fast ved hende fra Buddinge til Valby, men kunne være interessant at høre hvad andre kan fortælle om de øvrige Valbypiger, da jeg på deres hjemmeside kan se at der i fht. Buddinge er kommet helt nye til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Line i Buddinge og et sted i Vanløse og er enig med Peter-Pedal: en dejlig dame der giver en god men ikke specielt vild oplevelse, men jeg ville aldrig nøjes med et kvarter. Jeg har "kun" fået god almindelig oralsex med hende, men tidligere havde hun nogle frække videoer i sine annoncer, hvor hun gladeligt lod sig sprøjte på, men om hun stadig er så frimodig ved jeg ikke. Det var lidt ærgerligt at de måtte lukke i Buddinge for det var et velfungerende sted, men Valby er faktisk mere bekvemt for mig. 

Af de nye i Valby har jeg mødt Christina, som jeg også kan anbefale og hun er efter min mening et nummer frækkere end Line. For en ivrig fisseslikker er de dejlige begge to men hos Christina får man virkelig munden fuld. Hun er også på Nyholms Alle, hvor man også kan møde en Gitte, som jeg er næsten sikker på at have mødt både i Buddinge og flere andre steder, men det er så længe siden, at det måske ikke er så relevant, at jeg også kan anbefale hende og især hvis man er til sorte kys. I Buddinge tilbød hun også trekanter med en af dem, der ikke fulgte med til Valby, men jeg ved ikke om hun også gør det hos Sexysecret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Louise dengang hun arbejdede i Ahornsgade. Hende kan jeg godt anbefale.

Tak for anmeldelsen af Line. Hende har jeg tænkt på at besøge, og nu må jeg hellere få gjort noget ved det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr
Peter-Pedal skrev, den 10/12/2018 at 10:50:

Nu synes jeg at modne Line fra Valby-pigerne (tidligere Buddinge) fortjener en anmeldelse (selvom jeg egentlig helst vil beholde hende for mig selv). Line er iflg. annoncetekst 59 år, hvilket nok skal passe, da jeg mener hun faktisk godt kan gå for at være yngre. Line er en pæn kvinde med dejlige store legelystne bryster, en fast god røv og så er hun en rigtig dame som altid er iført nylonstrømper og i modsætning til så mange andre kvinder, så kan det mærkes at Line selv godt kan lide at gå i pikant lingeri. Da jeg er helt vild med nylonstrømper, så drømmer jeg om at sprøjte udover Lines nylonstrømper, men jeg ender som regel altid med at afslutte op i fissen på hende, men det er fordi hun også har en rigtig dejlige fisse. Tidligere anmeldelser har kritiseret Line for at være for passiv, men i min alder (og dårlige ryg) er jeg nu glad for at det ikke foregår alt for vild med at hænge oppe i lysekronen eller udspring fra sengehesten. Nu er der sikkert nogen som tænker om der ikke er nogle kritikpunkter, og hvis jeg skal komme med en enkelt lille negativ bemærkning, så er det at hun synes at skøjte lidt hurtigt henover piksutningen, hvilket er synd da hun faktisk er en fantastisk god pikslikker. En forklaring kan dog være, at jeg  som offentlig ansat jo altid er nødt til at vælge billigste kombo, så hvis man kun har betalt for ca 15 min. så er det jo klart at noget må prioriteres ned i forhold til andet. En anden god grund til at vælge Line er, at hun ikke går på kompromis med sikkerheden, alt er sikker sex og det synes jeg vi skal værdsætte og være taknemmelige for at Line passer på sig selv og os andre. 

http://www.valbypigerne.dk/

Jeg har selv mange gange besøgt lækre Line. hun er en perfekt elskerinde, der sagtens kunne lyve dig yngre. Efter at have besøgt hende på forskellige adresser  rundt på Sjælland besøgte jeg hende hos Hvidovrepigerne. Hun var total liderlig og ville elske uden gummi, så det gjorde vi og det har vi gjort hver gang siden. Hun er absolut et besøg værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...