Hop til indhold

Alana eller Eva Evans

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fået lyst til at besøge en dejlig TS-pige, men hvem skal jeg vælge? Jeg har kig på Alana og Eva Evans, men jeg vil høre om jeres bud og erfaringer.

Eva Evans

Alana

Skrevet

Hvad betyder noget for dig? Jeg kan anbefale dem begge jeg ville tilbringe timevis med dem begge hvis jeg havde muligheden, men for mig var Alana klart bedst, da jeg havde følelsen af at hun tændte lige så meget på mig som jeg gjorde på hende og hun fik mig til at komme tre gange på en time og til sidst kom hun også mens jeg knaldede hende hårdt.

Eva var også rigtig tændt og det var fint, men efter jeg kom første gang var det rimelig hurtigt ud af døren synes jeg.

Skrevet

I øvrigt tror jeg ikke Eva er i landet, hun har nok bare ikke opdateret sin Wiki profil et stykke tid.

Skrevet
  • Author
Hulbror skrev, for 57 minutter siden:

I øvrigt tror jeg ikke Eva er i landet, hun har nok bare ikke opdateret sin Wiki profil et stykke tid.

Jeg tror også, at Eva er udenlands. Jeg har forgæves prøvet at kontakte hende.

Jeg er til gensidigt oral og anal. Jeg nyder at gagge på en lækker TS-pik.

Skrevet
Globetrotteren skrev, for 11 timer siden:

Jeg har fået lyst til at besøge en dejlig TS-pige, men hvem skal jeg vælge? Jeg har kig på Alana og Eva Evans, men jeg vil høre om jeres bud og erfaringer.

Eva Evans

Alana

Har kun prøvet Alana og hun er bare så lækker. Hvis man kan kalde en pik smuk så er det Alanas - hold nu op hvor er den lækker, og hun er supersød og venlig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.