Hop til indhold
Globetrotteren

Alana eller Eva Evans

Recommended Posts

Hvad betyder noget for dig? Jeg kan anbefale dem begge jeg ville tilbringe timevis med dem begge hvis jeg havde muligheden, men for mig var Alana klart bedst, da jeg havde følelsen af at hun tændte lige så meget på mig som jeg gjorde på hende og hun fik mig til at komme tre gange på en time og til sidst kom hun også mens jeg knaldede hende hårdt.

 

Eva var også rigtig tændt og det var fint, men efter jeg kom første gang var det rimelig hurtigt ud af døren synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 57 minutter siden:

I øvrigt tror jeg ikke Eva er i landet, hun har nok bare ikke opdateret sin Wiki profil et stykke tid.

Jeg tror også, at Eva er udenlands. Jeg har forgæves prøvet at kontakte hende.

Jeg er til gensidigt oral og anal. Jeg nyder at gagge på en lækker TS-pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Globetrotteren skrev, for 11 timer siden:

Jeg har fået lyst til at besøge en dejlig TS-pige, men hvem skal jeg vælge? Jeg har kig på Alana og Eva Evans, men jeg vil høre om jeres bud og erfaringer.

Eva Evans

Alana

Har kun prøvet Alana og hun er bare så lækker. Hvis man kan kalde en pik smuk så er det Alanas - hold nu op hvor er den lækker, og hun er supersød og venlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...