Hop til indhold
Livs-Nyderen

» Interessante DALYA i Bagsværd «

Recommended Posts

Godaften herinde Hanner ;)

Efter et par måneders optakt, har jeg pr. d.d. fået etableret den længeventede aftale med Dalya fra Bagsværd, som vil finde sted på fredag…

- Så glæder mig!

Inden det kommende møde, føler jeg mig lettere nysgerrig omkring, hvordan den skønne Dalya måtte se ud, hvorfor jeg har uploaded et par billeder af en tilfældig fra nettet, som muligvis måtte kunne “be- eller afkræftes” som værende et nogenlunde “Look-A-Like” 

Håber et tidligere bekendtskab herinde til Dalya evt. kunne hjælpe :P

 

Venligste hilsener

Livs-Nyderen

 

 

 

Redigeret af Rooster
Billeder fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livs-Nyderen skrev, for 10 timer siden:

God formiddag Borende X ;)

- Tak for svar!

Dejligt lige at vide  

 

Livs-Nyderen skrev, for 10 timer siden:

Venligste hilsener

Livs-Nyderen

 

 

 

Redigeret af Livs-Nyderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror slet ikke at Jeg forstår dit indlæg.

Du har allerede booket en aftale med Dalya og så vil du efterfølgende gerne vide hvordan hun ser ud eller hva'?

Jeg tænker bare, at hvis udseendet havde så stor betydning, så skulle du måske ha' undersøgt det inden du aftalte tid.

Jeg har ikke selv besøgt Dalya, men ud fra de anmeldelser der, så tror jeg ikke at du behøver at bekymre dig om hverken udseende eller service.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt iorden :)

 

Udover, at du som nævnt ikke selv har besøgt Dalya, så har du tilsyneladende heller ikke haft den store interesse i at researche på hende, hvilke de fleste “kunder” gør, da de pågældende Glædespiger fremgår annonceringsmæssigt på flere forskellige sider - typisk med flere/- færre billeder. 

Nu er det bare sådan Runner, at Dalya i sandhedens adresse er én af dem, som ærligt skriver i sin annoncer, at hun ikke ønsker at benytte ægte billeder af sig selv, grundet omhyggelig diskretion for hendes vedkommende. 

- Derimod skulle hun angiveligt benytte få kropsbilleder af bl.a. barm, som måtte ligne hende. 

 

Venlig hilsen

Livs-Nyderen

Redigeret af Livs-Nyderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 minutter siden:

Den nemmeste beskrivelsen er vel at hun er sød og frodig. Med en iransk touch.

..... og meget nem at fyre op under.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livs-Nyderen skrev, for 21 timer siden:

Det er helt iorden :)

 

Udover, at du som nævnt ikke selv har besøgt Dalya, så har du tilsyneladende heller ikke haft den store interesse i at researche på hende, hvilke de fleste “kunder” gør, da de pågældende Glædespiger fremgår annonceringsmæssigt på flere forskellige sider - typisk med flere/- færre billeder. 

Nu er det bare sådan Runner, at Dalya i sandhedens adresse er én af dem, som ærligt skriver i sin annoncer, at hun ikke ønsker at benytte ægte billeder af sig selv, grundet omhyggelig diskretion for hendes vedkommende. 

- Derimod skulle hun angiveligt benytte få kropsbilleder af bl.a. barm, som måtte ligne hende. 

 

Venlig hilsen

Livs-Nyderen

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke helt er med på hvorfor du spørger....

Du har bestilt tid, og laver din research bagefter, men inden du møder op. Hvorfor ikke lave research først, så aftale tid, og derefter møde op..?

Mest af alt lyder det som om, du er typen der laver en aftale med pigen, for ikke at møde op...den slags syntes pigerne bestemt ikke om.

Men for at komme tilbage til det, som du efterspørger; jeg har besøgt hende, flere gange endda. Hun giver en udmærket massage, hun leverer en udmærket service, hun er ikke ung, hun er ikke sprød, men hun er voksen og lysten. Som nævnt af en anden, så har hun et iransk touch, det passer godt.

Hun bruger ikke egne billeder, det kan jeg godt leve med....hendes primære ydelse er, at du skal føre dig godt tilpas, og du efterspørger jo nok heller ikke billeder af din frisør, vel ;-)

Hun har kun fået fine anmeldelser, så mon ikke det er ok..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livs-Nyderen skrev, for 24 minutter siden:

Tak for svar Thomas

Jeg har dog ganske vist foretaget researchet inden booking. 

- Ville bare lige høre andre ad. 

 

 

 

 

Med venlig hilsen 

 

Livs-Nyderen

Hvem er Thomas..? Mit navn er Thomsen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry Thomsen :)

- Det plejer at være Mig, som observerer navnefejlene, men er nok bare forblændet i tanken om mit kommende møde ;)

- Håber du forstår!

 

Jeg takker ihvertfald for jeres indflydelse på mit publicerede indlæg. 

 

Med venlig hilsen 

Livs-Nyderen

Redigeret af Livs-Nyderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussycatman skrev, for 26 minutter siden:

 Dalya er fantastisk selskab, mega god og fræk massage, og varmblodet når det gælder sex, så er du til modne frodige kvinder, kan du godt glæde dig

 

– en ren sextsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...