Hop til indhold
villydryp

Yasminakh : Pas på denne pige !!!!

Recommended Posts

Jeg vil lige sig at i skal passe meget på denne pige. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Yasminakh

Min erfaring med hende er at de første møder er ok og der er ingen ting men ret kort tid efter begynder hun hele tiden at få problemer med sit liv, telefon, skole osv, så man skal sende penge for at hjælpe. 

Hun siger også hun er fra Vejle, men når man så skriver med hende så er hun enten i Odense, Esbjerg, Kolding, el. Svendborg.

Når dette er startet kan man aftale alle de møder man vil med hende, men man skal ikke forvente at hun møder op eller melder afbud, hvis man så for fat i hende efterfølgende så har der altid lige været noget i vejen som at hun er blevet syg, kunne ikke da bus eller tog ikke kørte osv. 

Hun er rigtigt god til at sælge sig selv og ja jeg faldt i med bække ben, da hu er en meget smuk pige.

Pas på hende !!! 

 

Villy 

 

Personlige oplysninger fjernet.

Brian Mills

Redigeret af Bryan Mills
Snap fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Det mange der vil have mere og mere.. Efter et møde eller 2. Som om de slet ikke kan holde benene på jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med hende, men valgte at bakke ud af to grunde. For det første var der et stort pres om, at hun ville have penge blot for at mødes. Det som nogen kalder et kemimøde. Jeg sagde, at det kommer aldrig til at ske. Andet problem opstod, da hun måske var ved at bakke ud af det krav og åbnede op for at vi alligevel kunne mødes. Jeg fortalte hende (korrekt), at jeg var ganske tæt på, hvor hun og en veninde spiste frokost og at vi derfor nemt kunne mødes og hilse på hinanden. Igen skabte hun en masse bøvl og jeg gav op. Jeg vil helt klart advare imod hende. Der er masser af langt bedre muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i kontakt med hende også. Fint til at starte med, men når det så kommer til konkrete aftaler skal der falde penge til togbillet, busbillet og andet. Så virker useriøst og ikke penge på forhånd, hvilket jeg skrev til hende. Det lev hun lidt sur over. Derudover noterede jeg mig at hun brugte forskellige telefonnumre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle tro at SugarDaters læser med herinde, for nu er profilen slettet.

Profilen findes ikke


Vi kan ikke finde den profil du prøver at se. Brugeren kan være blevet slettet eller blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...