Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Katja flere gange og hun har også en del anmeldelser allerede.

For lige at rydde enhver tvivl af vejen så er her et link

Det var nemt at lave en aftale over sms. Parkeringsforholdene er fine, synes det er ok diskret og forholdene er gode.

Billederne er ægte og selfies kunne alle være taget i dag. Egentlig synes jeg billederne gør hende sexet på en måde og når man møder hende går det op i en højre enhed.  Man møder et menneske som er nærværende og imødekommende, som gerne vil give en god oplevelse og er lydhør over for ens ønsker.

Jeg har altid været vild med Katjas blowjob, som er ganske våde og hun går også temmelig dybt. Hvis man ikke stopper hende virker det som om hun kunne blive ved til tiden rinder ud

Hun kysser godt og jeg fik en omgang sex som jeg godt vil prøve igen.

Umiddelbart vil jeg mene det er en blanding af GFE/PSE, men jeg er sikker på at man nemt kan få det så det passer med ens ønsker, indenfor det hun tilbyder

Det er blevet populært at give karakterer, så det må jeg prøve, på en skala til 10:

Pige: 8/10

Personlighed: 9/10

Sex, blow mm: 9/10

Engelske sprog-kundskaber: Gode man kan sagtens føre en samtale.

Gentagelsesfaktor: Jeg kommer helt sikkert til at se hende igen

marx

Del dette indlæg


Link til indlæg
marx skrev, for 16 timer siden:

Jeg har besøgt Katja flere gange og hun har også en del anmeldelser allerede.

For lige at rydde enhver tvivl af vejen så er her et link

Det var nemt at lave en aftale over sms. Parkeringsforholdene er fine, synes det er ok diskret og forholdene er gode.

Billederne er ægte og selfies kunne alle være taget i dag. Egentlig synes jeg billederne gør hende sexet på en måde og når man møder hende går det op i en højre enhed.  Man møder et menneske som er nærværende og imødekommende, som gerne vil give en god oplevelse og er lydhør over for ens ønsker.

Jeg har altid været vild med Katjas blowjob, som er ganske våde og hun går også temmelig dybt. Hvis man ikke stopper hende virker det som om hun kunne blive ved til tiden rinder ud

Hun kysser godt og jeg fik en omgang sex som jeg godt vil prøve igen.

Umiddelbart vil jeg mene det er en blanding af GFE/PSE, men jeg er sikker på at man nemt kan få det så det passer med ens ønsker, indenfor det hun tilbyder

Det er blevet populært at give karakterer, så det må jeg prøve, på en skala til 10:

Pige: 8/10

Personlighed: 9/10

Sex, blow mm: 9/10

Engelske sprog-kundskaber: Gode man kan sagtens føre en samtale.

Gentagelsesfaktor: Jeg kommer helt sikkert til at se hende igen

marx

Hov, den minder meget om min anmeldelse fra foråret????

Men jo, hun er helt klart et besøg værd.

/Dandy

Redigeret af Dandy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...