Hop til indhold
sørensen

Thaimassage på valbylanggade

Recommended Posts

Idag har jeg været ude på Valbylanggade 216, og fået en god gang, rigtig thaimassage af en dejlig thaikvinde midt i 40erne, hed noget i retning af pom eller pam.

300kr. for en rigtig god gang thaimassage, i en fuld time, der blev gået hårdt til den, og kroppen blev gennemarbejdet fra tå til top. :D

Det kunne næppe gøres bedre, og jeg skal ihvertfald derud igen.

Der var også mulighed for et Hj, mod et ekstra tillæg på 200.

Det var i en lille bitte forretning, og jeg tror faktisk ikke der kommer så mange kunder, og igoistisk set burde jeg jo bare beholde denne viden for mig selv, men på den anden side set, så har hun jo også brug for noget omsætning, og det synes jeg virkelig hun har fortjent.

Så vil du ha gennemarbejdet din krop med en go gang thaimassage, så er hun klart anbefalingværdigt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget pudsigt - jeg var derude i fredags og havde selv aldrig hørt om stedet før.

Jeg læste følgende fra et af Bananas indlæg og syntes det lød interessant:

Vi blev overens om at Pom på Alun Sportsmassage på Valby Langgade skulle klare os igennem det svære, og tog afsted. En sjov lille kvinde, der begynder med at rose ens krop og 10 minutter senere har et finger i ens numse, kan jo klare ud de fleste frustrationer i denne her verden. Og hvad møder os denne håbløse lørdag, om inte skiltet "Lukket".

Jeg fik en times massage til 300,- kroner og derefter et kombineret BJ/HJ til 300,- ekstra. Jeg var ellers klar på hele turen, men hun havde desværre menstruation den dag. Jeg oplevede også det som Bananas nævnte i sin tekst - der gik sgu ikke lang tid før hun havde en finger oppe i numsen på mig ;o)

Pigen der gav mig massage hed "Daan" hvis jeg hørte rigtigt. Hun fortalte at hun var ejeren af stedet og at hun havde en pige mere tilknyttet der kom og gav massage.

Priserne jeg fik var 200 for svensk, 500 for BJ og 700 for hele pakken, men hun var til at forhandle med. Hun nævnte også at man kunne få ren "boom boom" for 500,- kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi en enkelt gang, hvor det også var der stod for massagen. Herudover var der et meget lille nips af en kvinde - jeg gætter på max 145 cm! :o Desværre syntes jeg ikke hun var så attraktiv (sorry, lille dame)..... :( Hun var ikke specielt køn og var heller ikke just helt ung ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi en enkelt gang, hvor det også var der stod for massagen. Herudover var der et meget lille nips af en kvinde - jeg gætter på max 145 cm! :o Desværre syntes jeg ikke hun var så attraktiv (sorry, lille dame)..... :( Hun var ikke specielt køn og var heller ikke just helt ung ;)

Er der ingen der har et tlf. nr. hertil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til OD for tlf. nr - så fik jeg besøgt Valby Langgade.

Og hold nu fast de var i hopla. lidt for meget faktisk. 2 piger på arbejde og en veninde på besøg. Kom lige inden for og blev tilbudt boom-boom for 1000 kr - syntes det var for dyrt - tog en halv times massage. Kunne få massage af alle 3 for 500 kr. Nej tak.

Under massagen stod veninden i døråbningen og kildede min fødder, kom med tilnærmelser (tag med til thailand - hvad koster du en nat osv) og til at starte på var det ok. Når så den sidste kom ude fra køkkenet konstant og skulle snakke med de andre - så blev det alt alt for meget. Så ingen! reaktion i det 3. ben. Den kom dog promte da jeg blev vendt om og de 2 andre gik ud bag forhænget.

Fik HJ for 300 mere - hun smed toppen og lod mig røre forneden også, og stak en finger i stjernen på mig. Så kom jeg hurtigt. Underlig oplevelse - alt for meget støj og snak.

Chance for gentagelse? sikkert ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til OD for tlf. nr - så fik jeg besøgt Valby Langgade.

Og hold nu fast de var i hopla. lidt for meget faktisk. 2 piger på arbejde og en veninde på besøg. Kom lige inden for og blev tilbudt boom-boom for 1000 kr - syntes det var for dyrt - tog en halv times massage. Kunne få massage af alle 3 for 500 kr. Nej tak.

Under massagen stod veninden i døråbningen og kildede min fødder, kom med tilnærmelser (tag med til thailand - hvad koster du en nat osv) og til at starte på var det ok. Når så den sidste kom ude fra køkkenet konstant og skulle snakke med de andre - så blev det alt alt for meget. Så ingen! reaktion i det 3. ben. Den kom dog promte da jeg blev vendt om og de 2 andre gik ud bag forhænget.

Fik HJ for 300 mere - hun smed toppen og lod mig røre forneden også, og stak en finger i stjernen på mig. Så kom jeg hurtigt. Underlig oplevelse - alt for meget støj og snak.

Chance for gentagelse? sikkert ikke.

Ha ha ha, ja det er et sjovt sted, tror man skal holde sig til den lille Pom,

og så komme om formiddagen hvor der er fred og ro.

Prisen varierer en del, jeg gav 500 med (næsten) frit valg på alle hylder.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet igen fredags sidste uge og fik massage af den samme pige som sidst (ejeren - ikke Pom).

Hun kunne godt huske mig og sagde at denne gang ville hun gerne prøve "boom boom". Sidste gang havede hun menstruation, men jeg er forholdsvis veludrustet så hun var ret imponeret over udstyret. Denne gang skulle det altså prøves. Jeg betalte 600,- kr for en halv time med lidt massage, blow-job, sex og en finger i numsen. Alt i alt et ganske fornuftigt tidsfordriv. Hun er godt nok en lille pige - hun vejer 39 kg og hun pev lidt da vi havde sex, men hun klarede det nu fint og afsluttede i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange og har vel i alt fået 5 minutters massage og så ellers sex for resten af tiden. Kom af med 500 den ene gang og 600 den anden gang, så hvis det er for at få døbbet banditten så er det et super sted, men til gengæld er der ikke meget massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...