Hop til indhold

Recommended Posts

så gik turen mod tarup hvor alex ventet på mig :)

https://annoncelight.dk/showad/265707

Sikke en fantastisk start på dagen.. Alex åbner døren og der står hun og smiler åh så sødt. hun tager i mod mig i bh og hendes nederdel som man ser på et af billederne.

Vi starter ud med at kysse og rigtig varme op og nyde hinanden, lidt efter lidt tager vi noget af tøjet af og til sidst så ligger vi i sengen. Hun starter ud med at sutte som hun gør ganske fint, jeg vender hende rundt og giver hendes bryster og krop en god tur og til sidst kommer jeg ned syd på og smager på herlighederne.

Over til sexen hvor det blev til engang missonær med masser af kys og øjenkontakt op med hendes ben så jeg rigtig kunne se hendes krop. så blev det til doggy puha en dejlig numse som man dejligt kunne tag fat i. der gik ikke lang tid så kunne jernrøret ikke mere.

En super dejlig gfe oplevelse med hende. Hun er lige til at tag med hjem sikke en dejlig pige, super sødt smil flotte øjne og en dejlig krop.

Efter hygge turen på 30 min lå vi i sengen og snakken kørte bare der ud af det var så dejligt at være i hendes nærvær og hvor var hun let at snakke med. 

 

Kunne jeg finde på at komme igen JA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet på at aftale tid, men hun har ikke været ledig, når jeg kunne slippe ud..

øv øv 

sexeren

hvornår sidste dag i Tarup

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 4 timer siden:

Det fik jeg ikke hørt hende om :unsure:

Du kan prøve at skrive og høre ad, dog er det ikke hende selv der besvare beskederne

Takker for svaret det vil jeg prøve i morgen.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...