Hop til indhold
deralte

Dejlig oplevelse i Brøndereslev

Recommended Posts

Jeg er netop kommet hjem fra www.http://massage.side6.dk/broenderslevladies . Jeg havde i et par dage set på billedet af en dejlig slank krop, med et par passende store bryster pænt placeret. Jeg havde lidt på fornemmelsen, at det ikke kunne være ægte fotos af pigen på stedet. Jeg har nemlig tidligere "forelsket" mig i et billede på internettet, og når jeg så kom frem, var det en anden pige, der ikke lignede og sjældent var så velskabt som hende på nettet. Derfor kopierede jeg billederne fra Ekstrabladets hjemmeside og printede dem ud. Jeg forestillede mig så, at hvis det ikke var hende på billederne, der lukkede op, så ville jeg vise billederne frem og spørge efter hende. Hjemmefra havde jeg også besluttet, at jeg ville gå, hvis det var en anden end skønheden på nettet (andre gange er jeg gået med ind på trods af stor forskel på billedet og virkeligheden - og har ofte fortrudt bagefter). Jeg ringede så derop, og kom til at tale med en telefondame, der talte udmærket engelsk. Jeg "bestilte" så den mørkhårede slanke af de to piger.

Det var også hende, der lukkede op 1½ time senere. En slank og velskabt kvinde, der måske er lidt ældre end de 28 år. Så mine bekymringer om eventuelle falske billeder var helt ubegrundet. Hun talte ikke meget engelsk og var fra Letland.

1200 kroner for ½ time skiftede hænder, da jeg havde sikret mig, at hun ikke havde nogle fobier med ikke at ville røres ved i skridtet og på brysterne. Fransk skulle være med, og hun ville ikke kysses på læberne og i ansigtet. Det var ok for mig....

Hun forlod mig med pengene og jeg smed kludene. Kort tid efter kom hun tilbage også nøgen. Først stod vi og kælede ved sengekanten, derefter fortsat kæleri på sengen og så dansk i et par stillinger. Hun stønnede dejligt i stødene. Det virker altid dejligt ophidsende på mig, selvom der måske er lidt fake i det.

Altså en dejlig pige hvor billederne passede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hej "Gamle" (uden sammenligning iøvrigt :lol:)

Dejligt med en anmeldelse fra det nordjyske. Tak for det...

Én lille ting undrer mig dog. 1.200 skatteplagede nordjyske $ for en ½ times hygge lyder i mine ører noget dyrt i.f.t. andre steder...

Jeg ved da, at der herinde er damer, som tilbyder samme tidsrum for en rund tusse. :)

Er det normalt prisniveau i Nordjylland? :)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Når jeg sammenligner med priser i København, ser det ud som om priserne er højere her.

Ikke fordi vi har bedre råd, men snarere fordi der er mindre udbud og dermed mindre konkurrence.

Min faste glædespige, som jeg vender tilbage til gang på gang er www.erotiskmassage.dk i Hjørring - en dejlig slank voksen kvinde. Hun tager 700 kr. for ½ time. Sex med hende er meget dejligt og nok også bedre end den ovennævnte, men engang imellem skal der prøves noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...