Hop til indhold

Recommended Posts

Vil gerne sige tak til dem som anmelder herinde, for jeg faldt tilfældigt over et skriv som drejede sig om Christina ssbbw som jeg kommenterede på. Hun var frisk på at svare igen og vi begyndte at skrive lidt sammen. Det tændte mig lidt, så jeg skrev til hende at jeg gerne ville besøge hende en af de kommende dage som hun var at træffe. Det kunne sagtens lade sig gøre og vi aftalte fredag aften. Dagene inden skrev vi lidt frem og tilbage og jargonen var virkelig som om man skrev sammen med sin kæreste. Det var virkelig en positiv og fræk opelvelse i sig selv. Fredag aften stod jeg så ude foran hendes dør, og da hun åbnede stod den mest naturlige og søde kvinde med de dejligste blå øjne og bød mig indenfor. Jeg vil ikke ind på detaljerne om selv akten, men det var virkelig som om jeg var sammen med min kæreste. Virkelig fantastisk oplevelse og det er helt sikkert at jeg kommer til at besøge Christina mange gange fremover. Så guys, søger i en ægte gfe oplevelse med en dejlig varm og stor kvinde, så snyd ikke jer selv for denne oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/265300

Mvh

Docturbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Tusind tak for de søde ord. <3

Jeg er jo bare mig selv og har nydt at vi har skrevet sammen inden vi sås. Og jeg glæder mig til vi ses igen. Det ved du. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...