Hop til indhold
Guest ViborgMand

Økodiamanten

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
ViborgMand skrev, 1 time siden:

EN gang har jeg ladet mig snyde!!! Nemlig af hende her 

https://sugardaters.dk/show?alias=Økodiamanten

Jeg var så dum at sende penge forud! Ja dumt, men kendte hendes navn og vidste hvor hun boede og så ville hun da ikke snyde mig, vel??
JO!!!!

SÅ PAS PÅ HENDE!!!!

Uddyb endelig, hvordan lød jeres aftale? Er ved at blive noget skeptisk mht. sb’ere. Synes det er svært at finde nogle reelle. Slettede profiler, beskeder der pludselig ikke læses, pludselige blokeringer, urealistiske forventninger til prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Jeg skulle overføre 300 forud og det gjorde jeg. Derefter hørte jeg ikke mere til hende!

Ved hvad hun hedder, ved endda hvad hendes barn hedder og ved hvor hun bor! Men hvad fanden kan jeg gøre???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Meld det til politiet hvis du skal gøre noget, alt andet vil kunne ramme dig selv :)  - jeg ville personligt æde den, 300,- for at blive markant klogere, det lyder som en fair pris ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
ViborgMand skrev, for 8 minutter siden:

Jeg skulle overføre 300 forud og det gjorde jeg. Derefter hørte jeg ikke mere til hende!

Ved hvad hun hedder, ved endda hvad hendes barn hedder og ved hvor hun bor! Men hvad fanden kan jeg gøre???

Ikke andet end det du har gjort, advaret os andre i mod hende og fremgangsmåden “aldrig sende penge forud”. Tak for det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil aldrig sende penge forude, og selv hvis det koster hende penge at komme fra en anden by, hun får penge for transport når hun møder op!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
letsgo skrev, for 12 timer siden:

Jeg vil aldrig sende penge forude, og selv hvis det koster hende penge at komme fra en anden by, hun får penge for transport når hun møder op!

Nej og det ville jeg heller aldrig normalt. Men i min liderlighed syntes jeg bare der var så meget der gjorde at det ville være dumt af hende at gøre det ..... nu vidste hun så heller ikek vi havde skrevet før og hun havde sendt frække billeder :-)

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Jyskpik skrev, for 11 timer siden:

Tag og anmeld profilen på SD så hun ryger ud. 

Har jeg gjort, der er vist ikek sket en skid!?!?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Nej og det ville jeg heller aldrig normalt. Men i min liderlighed syntes jeg bare der var så meget der gjorde at det ville være dumt af hende at gøre det ..... nu vidste hun så heller ikek vi havde skrevet før og hun havde sendt frække billeder :-)

Alle falder for den fejl, på et tidspunkt mødtes jeg med en lækker pige og hun havde altid problemer med hendes telefon, på et tidspunkt skulle jeg mødes med hende, men så kunne hun alligevel ikke, også dukkede hendes telefon problemer igen op, så købt jeg en iphone x til hende og hun var vild overrasket over jeg kunne købe en iphone x til hende, også mødtes vi en anden dag, og efter det så ignorede hun mig hele tiden, og jeg vidste jo hvor hun boede osv, tænkt hvad fanden har hun gang i, hvis hun ikke gider det her så bare sige det lige ud og giv mig telefonen tilbage.

Nåh men da det gik op for mig at det hele er en skuespil, så stod jeg op foran hendes blok  kl 7 om morgen, jeg vidste hun gik i skole.

Hun kom aldrig ud af hendes blok, jeg tænkt har jeg fået den forkerte adresse? men da klokken blev 8:30 så kørt jeg væk derfra, og sjovt nok så krydsede vi hinanden på en anden gade lige pludselig i hendes blok område, og hun var chokeret, hun vil gerne skride væk men det var forsent da jeg stod foran hende, så sagde jeg giv mig telefonen, hun truede med at kalde på hendes bror, jeg var skue ligeglad. Jeg tog telefonen og skred :)

Min forkælelse får hun ikke hos en anden :D og hun fik chancen som hun ikke sættede pris på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 3 timer siden:

Alle falder for den fejl, på et tidspunkt mødtes jeg med en lækker pige og hun havde altid problemer med hendes telefon, på et tidspunkt skulle jeg mødes med hende, men så kunne hun alligevel ikke, også dukkede hendes telefon problemer igen op, så købt jeg en iphone x til hende og hun var vild overrasket over jeg kunne købe en iphone x til hende, også mødtes vi en anden dag, og efter det så ignorede hun mig hele tiden, og jeg vidste jo hvor hun boede osv, tænkt hvad fanden har hun gang i, hvis hun ikke gider det her så bare sige det lige ud og giv mig telefonen tilbage.

 Nåh men da det gik op for mig at det hele er en skuespil, så stod jeg op foran hendes blok  kl 7 om morgen, jeg vidste hun gik i skole.

 Hun kom aldrig ud af hendes blok, jeg tænkt har jeg fået den forkerte adresse? men da klokken blev 8:30 så kørt jeg væk derfra, og sjovt nok så krydsede vi hinanden på en anden gade lige pludselig i hendes blok område, og hun var chokeret, hun vil gerne skride væk men det var forsent da jeg stod foran hende, så sagde jeg giv mig telefonen, hun truede med at kalde på hendes bror, jeg var skue ligeglad. Jeg tog telefonen og skred :)

 Min forkælelse får hun ikke hos en anden :D og hun fik chancen som hun ikke sættede pris på.

Det er vist en røver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...