Hop til indhold
Candy Cane

JULE GB PÅ PUSSYGALORES MANDAG 10/12 18-20

Recommended Posts

Kom og mød de 2 frække nissepiger; Mercedes og Candy til årets jule GB på Pussygalores mandag d. 10/12 fra 18-20 :) Der tilbydes sex med begge godter, gagging og deepthroat samt alle de udløsninger du kan, gerne ud over vores kroppe! ;)

Begrænset antal pladser, så kom gerne inden og betal for at sikre dig en plads!

Pris: 2000,- pr. mand 

--> Booking kan ske på +45 5019 3215 eller [email protected]

ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET! NUMMERET ER KUN TIL BOOKING AF GB OG IKKE ANDET!

 

Vi glæder os til at tage imod jer! :wub:

7a87cf0225958d6dca06ebcc23959d5a57966ad3.jpg

140d0a846bfb71c4262a11e6f53b7e7015228333.jpg

c3e6b524ef14542224bf6f4591b703f3096cfdfa.jpg

fa01c42d1c71da12272d80b773bda993e63d0098.jpg

Candy-(57).jpg

Candy-(58).jpg

 

Candy-(80)_ny.jpg

Candy-(70) copy 2 copy_ny.jpg

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Candy Cane skrev, for 2 timer siden:

 

Candy-(80)_ny.jpg

 

Nissehuen alene gør at jeg er solgt. :wub:

Og for 2K behøver man altså ikke røve en bank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 1 time siden:

Nissehuen alene gør at jeg er solgt. :wub:

Og for 2K behøver man altså ikke røve en bank. 

Hihi mange tak ;)

Nej det er jo lige det, og så får man endda lov til at nyde 2 piger på én gang! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 14 timer siden:

Nissehuen alene gør at jeg er solgt. :wub:

Og for 2K behøver man altså ikke røve en bank. 

Næh, ikke for 2K, men hvis man også vil til Eventyrpigerne og Retortgirls i samme måned, så løber det op. Vil jo også gerne have råd til et juleput hos Malua og måske en endnu ukendt GP (for mig altså).:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 6 timer siden:

Næh, ikke for 2K, men hvis man også vil til Eventyrpigerne og Retortgirls i samme måned, så løber det op. Vil jo også gerne have råd til et juleput hos Malua og måske en endnu ukendt GP (for mig altså).:mrgreen:

Hehe ja det kan jeg godt se og glem ikke julegaverne også ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer en anmeldelse också!;)

Tak till Candy och Mercedes. Jeg har ju treffet begge pigerne förr och dette kunde icke gå fejl... 2 superläckre, sjove piger.:wub: Mercedes har jeg treffet mange ganger. Och pigerne var game. Så jeg hade en fantastisk måndag. Jeg hade höje tankar för dette event och det blev också ett meget godt event. Så tak igen till superpigerne Candy och Mercedes. Tak till värdinnen på Galores som också er meget sjov att snacke med. Och tak till de andre deltagare. Några kende, någre nye. Godt!! Och en svenssvensk/ddansk mix som det bruker vare på desse events. 

En meget god aften. Jeg kommer igen!;) Goes without saying.... Ha en god aften alle!! / A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 22 timer siden:

Her kommer en anmeldelse också!;)

Tak till Candy och Mercedes. Jeg har ju treffet begge pigerne förr och dette kunde icke gå fejl... 2 superläckre, sjove piger.:wub: Mercedes har jeg treffet mange ganger. Och pigerne var game. Så jeg hade en fantastisk måndag. Jeg hade höje tankar för dette event och det blev också ett meget godt event. Så tak igen till superpigerne Candy och Mercedes. Tak till värdinnen på Galores som också er meget sjov att snacke med. Och tak till de andre deltagare. Några kende, någre nye. Godt!! Och en svenssvensk/ddansk mix som det bruker vare på desse events. 

En meget god aften. Jeg kommer igen!;) Goes without saying.... Ha en god aften alle!! / A

Tak for de pæne ord og dejligt at se at du kunne komme og "komme" ;)  vi ses til næste GB! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...