Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Ekstra Bladet har en artikel om 2 Danskere der er kravlet op til toppen af Keopspyramiden og har taget et nøgenbillede (de dyrkede ikke sex ifølge ham selv, selvom det ser sådan ud på billedet). Så jeg kom til at tænke på jer herinde. Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex? 

https://ekstrabladet.dk/ferie/se-videoen-noegne-danskere-forarger-paa-toppen-af-keopspyramiden/7429269

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentligt ikke rigtigt at jeg nogensinde har haft sex nogle decideret skøre steder. Men kategorien “offentlige steder med opdagelsesrisiko” har jeg være i et par gange.

I DGI-byens svømmehal har jeg haft sex både i vandet og i dampbadet. Da vi var i vandet var der en livredder som fattede mistanke og begyndte at gå over imod os, hvilket fik os til at afbryde seancen. Lidt senere gik vi i dampbadet og da en enkelt eller to andre som også var derinde gik ud, så fortsatte og fuldførte vi forehavendet.

Det skal siges at det var om aftenen, hvor der ikke er så proppet med børn og andre gæster, men alligevel.. nogle mennesker var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
tilmodenQ skrev, for 28 minutter siden:

tja det må være på det værksted jeg var i lære, med chefens mor midt mellem kundebiler... eller i en lille jolle på åben sø...:)

Den var fræk:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

I en kørende bil . Med chaufføren .   ( ja jeg var meget ung og uansvarlig dengang ):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Vil  gerne  følge  trop,  ved  stranden, i skoven,  i et  par biler, i et  kosteskab på  et  fransk  hotel, på  færgen i  et  personalerum,  på  offentlige  toiletter, i solarium, i en  togkabine,  på  spisebordet hos  bollevennens forældre, op  af  en  bil  på  en  rasteplads.

Er  altid  opmærksom på  ikke  at  genere  andre  med  mine  lyster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

min oplevelse er en køretur fra Nakskov til køge, hvor hun suttede mig hele vejen,,,

og till alle andre... Nej .. leg ikke på motervejen. det kan gå SÅ galt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et fly toilet i B747 i 38000Fod over den Bengalske Bugt - ikke meget plads men frækt , og det for at komme med i "Milehigh" klubben ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den lille ø i Lyngby sø, mens kanoer sejlede forbi. Ellers er der intet der slår Cheopspyramiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 30 minutter siden:

I en kørende bil . Med chaufføren .   ( ja jeg var meget ung og uansvarlig dengang ):wub:

Var det rigtig sex, eller fik han et blowjob mens han kørte? Godt det gik godt ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@ThaiuserDet er da et skørt sted, men godt I ikke blev smidt ud af den livredder. :D

@tilmodenQ chefens mor. :lol: Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? :D

@Lady C Godt han ikke kørte galt. :blink:

@Nemtøs Du glemte at skrive Ikea (den morer jeg mig stadig over). Man ved bare det bliver vildt når du folder dig ud. :lol:

@Ivanhoe I skulle da have gjort det mens der var turister og inviteret nogle stykker med i legen. Det er om at være åben og venlig mod turisterne, ikke? ;)

@Cogb Nu vil jeg ikke spørge om du kan holde længe eller... Men man bør heller ikke gøre det på andre slags veje. Det er for farligt. Men der skete forhåbentlig ikke noget? :)

@pdrhan Var I ikke bange for at blive opdaget? :lol:

@Thaimig Hyggeligt. :)

@Borende X Jamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. :lol: Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. :)

Mine frækkeste steder er nok toilettet i kælderen i Palads bio. Og en Strandvej oppe ved vejen hvor et lavt hegn lige kunne skjule hvad vi stod op og lavede. Og vi stod meget stille da en politibil kørte forbi.  Så jeg er jo næsten artig i forhold til nogle af jer andre. :lol:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fraodense skrev, for 2 minutter siden:

Var det rigtig sex, eller fik han et blowjob mens han kørte? Godt det gik godt ☺️

Det var skam rigtig sex.  sad ovenpå ham :wub:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Det var skam rigtig sex.  sad ovenpå ham

Det må have været en spændende køretur. Forhåbenligt kom han hurtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

Ja sorry, Mols Bjerge, en Pinse morgen :rolleyes:

Smukt  område  - jeg  vil  også i Mols  Bjerge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har haft sex på Kronborg slot en skøn mørk efterårs aften i tordenvejr, med en lækker blondine det var tæt på lukketid så der var ikke ret mange gæster så vi blev ikke opdaget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fraodense skrev, Lige nu:

Det må have været en spændende køretur. Forhåbenligt kom han hurtigt?

vi stoppede da vi indså at det blev for farligt . ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, Lige nu:

Smukt  område  - jeg  vil  også i Mols  Bjerge 

Jeg har ikke lavet tråden for at du skulle få ny inspiration. Ha ha ha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

@ThaiuserDet er da et skørt sted, men godt I ikke blev smidt ud af den livredder. :D

@tilmodenQ chefens mor. :lol: Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? :D

@Lady C Godt han ikke kørte galt. :blink:

@Nemtøs Du glemte at skrive Ikea (den morer jeg mig stadig over). Man ved bare det bliver vildt når du folder dig ud. :lol:

@Ivanhoe I skulle da have gjort det mens der var turister og inviteret nogle stykker med i legen. Det er om at være åben og venlig mod turisterne, ikke? ;)

@Cogb Nu vil jeg ikke spørge om du kan holde længe eller... Men man bør heller ikke gøre det på andre slags veje. Det er for farligt. Men der skete forhåbentlig ikke noget? :)

@pdrhan Var I ikke bange for at blive opdaget? :lol:

@Thaimig Hyggeligt. :)

@Borende X Jamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. :lol: Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. :)

Mine frækkeste steder er nok toilettet i kælderen i Palads bio. Og en Strandvej oppe ved vejen hvor et lavt hegn lige kunne skjule hvad vi stod op og lavede. Og vi stod meget stille da en politibil kørte forbi.  Så jeg er jo næsten artig i forhold til nogle af jer andre. :lol:

@Christina ssbbw - Ikea  hører  ind  under  de  offentlige  toiletter, men det var en  sindsyg  frækt  oplevelse  jeg  havde  med  en  fræk  bruger  herindefra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

vi stoppede da vi indså at det blev for farligt . ;)

Gad godt køre en tur med dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Nå ja. Jeg har også engang gjort det på bagsædet af min bil hvor vi holdte lidt nede af en skovsti. Pludselig kom der en hel klasse gående forbi. :blink: Det samme skete få minutter senere. :shock: Jeg har aldrig fået tøj på så hurtigt. Det var en folkeskole i nærheden der havde motions dag lige ned af den skovsti vi havde valgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er lige før vi skal lave en tråd med en fræk udfordring. Den bruger der klarer udfordringen får lov at finde på næste udfordring og så kører den videre. :D

Det skal selvfølgelig være udfordringer der kan klares indenfor landets grænser og uden at sætte nogle i fare. 

Redigeret af Christina ssbbw
Jeg tilføjede det sidste, inden Borende X foreslår en pyramide. Fnis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Foran Brønshøj Kirke, kl 7 om morgenen en Lørdag... kom hjem uden mine sko, tror det var en god aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...