Guest Juryen Skrevet 8. December, 2018 Det er jo fint med alle de jule selfie tråde, konkurrencer osv. Men hvad ser vi egentligt ude i "butikkerne"? Jeg har i hvert fald første gang til gode at se en working girl i frækt jule outfit. Måske jeg kommer for lidt ud, men det kunne også være at der bare jules for lidt ude på de listige steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FKAlletti Skrevet 8. December, 2018 I princippet synes jeg det er en lille smule arrhhh med nissehuer og pelsede kanter på rødt lingeri. I praksis har jeg dog oplevet mig selv ligne en glad, og meget ivrig, lille marcipangris, når det en sjælden gang er sket...... men det skal være en overraskelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. December, 2018 Jeg kommer ikke så meget i butikkerne mere, er gået over til internet handel Men hvis nu hende den søde fandt på at overraske mig i noget frækt nissepigehalløjsa, så ville det da helt bestemt have en god og positiv effekt. Et sekretær outfit ville nok bare have en endnu bedre effekt, da jeg ligesom bedre kan relatere det til noget frækt fra hverdagen..... jeg tror nemlig ikke så meget på det der julemand/nisse stads mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 8. December, 2018 Besøgte engang den lækkerste stykke nissepige, men fandme om hun kunne overtales til at tage huen på, og da slet ikke kun hue.......Må leve med fantasi nr 127 ikke er opfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 8. December, 2018 DETH skrev, for 9 minutter siden: men fandme om hun kunne overtales til at tage huen på Det var lige præcis det jeg tænkte på. Det er da ofte set at folk i Superbrugsen lige smider en rød nissehue på i jule måneden, men det har jeg heller aldrig set en nissepige af den listige slags gøre. Man kan svinge sig op til noget der kunne minde om juleslik, men musikken pilles der f.eks. heller ikke ved. Men ok, at knalde til "Et barn er født i Bethlehem" er måske heller ikke det den mest sexede stemning. "Højt på træets grønne top" kunne på den anden side måske godt give associationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. December, 2018 Julekostumer er minus sexet. Jeg har siddet med mange piger som har prøvet at stille op i fuld nisse-trunte outfit - og det ender 9-10 gange med at se ‘nylon selv antændeligt-agtigt’ ud. Den slags gør sig bedst på billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 8. December, 2018 (edited) Jamen så holder jeg da bare jul for mig selv og de billeder nettet kan finde at frække nissepiger. Redigeret 8. December, 2018 af Juryen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 8. December, 2018 (edited) Juryen skrev, for 3 minutter siden: Jamen så holder jeg da bare jul for mig selv og de billeder nettet kan finde at frække nissepiger. Her er en tudekiks som forhåbentlig kan skabe glæde og julestemning, mens højrehånd indtager rollen som lille hjælper Redigeret 8. December, 2018 af allo-allo Korrektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 8. December, 2018 allo-allo skrev, for 1 minut siden: Her er en tudekiks som forhåbentlig kan skabe glæde og julestemning, og så må højrehånd indtage rollen som lille hjælper Tuder skam ikke. Jeg kan fint leve med andres indskrænkethed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 8. December, 2018 Juryen skrev, 1 time siden: Det var lige præcis det jeg tænkte på. Det er da ofte set at folk i Superbrugsen lige smider en rød nissehue på i jule måneden, men det har jeg heller aldrig set en nissepige af den listige slags gøre. Man kan svinge sig op til noget der kunne minde om juleslik, men musikken pilles der f.eks. heller ikke ved. Men ok, at knalde til "Et barn er født i Bethlehem" er måske heller ikke det den mest sexede stemning. "Højt på træets grønne top" kunne på den anden side måske godt give associationer. Og en tanke på Pyrus hvis man liiige skal trække afgangen 30 sek længere, men det er måske at gamble til den gode side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 8. December, 2018 Her var der da en der kunne finde julen frem. Lidt har også ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 12. December, 2018 Guest FKAlletti skrev, den 08-12-2018 at 10:41: I princippet synes jeg det er en lille smule arrhhh med nissehuer og pelsede kanter på rødt lingeri. I praksis har jeg dog oplevet mig selv ligne en glad, og meget ivrig, lille marcipangris, når det en sjælden gang er sket...... men det skal være en overraskelse sådan en til julefrokost, ville nok sætte stemning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg