Hop til indhold
Guest Juryen

Pigernes X-mas outfits

Recommended Posts

Guest Juryen

Det er jo fint med alle de jule selfie tråde, konkurrencer osv. Men hvad ser vi egentligt ude i "butikkerne"? Jeg har i hvert fald første gang til gode at se en working girl i frækt jule outfit. Måske jeg kommer for lidt ud, men det kunne også være at der bare jules for lidt ude på de listige steder.

 

Billedresultat for christmas kinky dress xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti

I princippet synes jeg det er en lille smule arrhhh med nissehuer og pelsede kanter på rødt lingeri. I praksis har jeg dog oplevet mig selv ligne en glad, og meget ivrig, lille marcipangris, når det en sjælden gang er sket...... men det skal være en overraskelse :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer ikke så meget i butikkerne mere, er gået over til internet handel :ph34r:

Men hvis nu hende den søde fandt på at overraske mig i noget frækt nissepigehalløjsa, så ville det da helt bestemt have en god og positiv effekt. 

Et sekretær outfit ville nok bare have en endnu bedre effekt, da jeg ligesom bedre kan relatere det til noget frækt fra hverdagen..... jeg tror nemlig ikke så meget på det der julemand/nisse stads mere B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte engang den lækkerste stykke nissepige, men fandme om hun kunne overtales til at tage huen på, og da slet ikke kun hue.......Må leve med fantasi nr 127 ikke er opfyldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
DETH skrev, for 9 minutter siden:

men fandme om hun kunne overtales til at tage huen på

Det var lige præcis det jeg tænkte på. Det er da ofte set at folk i Superbrugsen lige smider en rød nissehue på i jule måneden, men det har jeg heller aldrig set en nissepige af den listige slags gøre. Man kan svinge sig op til noget der kunne minde om juleslik, men musikken pilles der f.eks. heller ikke ved. Men ok, at knalde til "Et barn er født i Bethlehem" er måske heller ikke det den mest sexede stemning. "Højt på træets grønne top" kunne på den anden side måske godt give associationer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Julekostumer er minus sexet.

Jeg har siddet med mange piger som har prøvet at stille op i fuld nisse-trunte outfit - og det ender 9-10 gange med at se ‘nylon selv antændeligt-agtigt’ ud. 

Den slags gør sig bedst på billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Jamen så holder jeg da bare jul for mig selv og de billeder nettet kan finde at frække nissepiger. :P 

Redigeret af Juryen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Juryen skrev, for 3 minutter siden:

Jamen så holder jeg da bare jul for mig selv og de billeder nettet kan finde at frække nissepiger. :P 

Her er en tudekiks som forhåbentlig kan skabe glæde og julestemning,  mens højrehånd indtager rollen som lille hjælper ;-)

Redigeret af allo-allo
Korrektion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
allo-allo skrev, for 1 minut siden:

Her er en tudekiks som forhåbentlig kan skabe glæde og julestemning, og så må højrehånd indtage rollen som lille hjælper ;-)

Tuder skam ikke. Jeg kan fint leve med andres indskrænkethed. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, 1 time siden:

Det var lige præcis det jeg tænkte på. Det er da ofte set at folk i Superbrugsen lige smider en rød nissehue på i jule måneden, men det har jeg heller aldrig set en nissepige af den listige slags gøre. Man kan svinge sig op til noget der kunne minde om juleslik, men musikken pilles der f.eks. heller ikke ved. Men ok, at knalde til "Et barn er født i Bethlehem" er måske heller ikke det den mest sexede stemning. "Højt på træets grønne top" kunne på den anden side måske godt give associationer. :D

Og en tanke på Pyrus hvis man liiige skal trække afgangen 30 sek længere, men det er måske at gamble til den gode side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti skrev, den ‎08‎-‎12‎-‎2018 at 10:41:

I princippet synes jeg det er en lille smule arrhhh med nissehuer og pelsede kanter på rødt lingeri. I praksis har jeg dog oplevet mig selv ligne en glad, og meget ivrig, lille marcipangris, når det en sjælden gang er sket...... men det skal være en overraskelse :ph34r:

Evi nude photo 10Evi nude photo 15

Evi nude photo 2   

sådan en til julefrokost, ville nok sætte stemning;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...