Hop til indhold
Guest ViborgM

Seriøs sugarbabe

Recommended Posts

Guest ViborgM

Nå nu er det vist på sin plads at jeg skriver om min faste sugarbabe, som jeg mødte igen i går. Hun er en dejlig milf og jeg kan se at hun

nyder at få pik og det sætter jeg stor pris på, i går var hun hos mig og jeg fik en dejlig omgang hun har en lækker stram fisse og sutter som en

drøm og hun elsker at sluge. Hendes pris synes jeg er overkommelig modsat en del andre som tager rigtig meget for det. Hun er også på denne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgM skrev, for 35 minutter siden:

Nå nu er det vist på sin plads at jeg skriver om min faste sugarbabe, som jeg mødte igen i går. Hun er en dejlig milf og jeg kan se at hun

nyder at få pik og det sætter jeg stor pris på, i går var hun hos mig og jeg fik en dejlig omgang hun har en lækker stram fisse og sutter som en

drøm og hun elsker at sluge. Hendes pris synes jeg er overkommelig modsat en del andre som tager rigtig meget for det. Hun er også på denne side.

Og vi venter spændt på om vi må få at vide hvem hun er... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgM skrev, for 1 time siden:

Nå nu er det vist på sin plads at jeg skriver om min faste sugarbabe, som jeg mødte igen i går. Hun er en dejlig milf og jeg kan se at hun

nyder at få pik og det sætter jeg stor pris på, i går var hun hos mig og jeg fik en dejlig omgang hun har en lækker stram fisse og sutter som en

drøm og hun elsker at sluge. Hendes pris synes jeg er overkommelig modsat en del andre som tager rigtig meget for det. Hun er også på denne side.

Tænker godt jeg kan gætte hvem du har anmeldt - ha.. ha.. :lol::P

Hun er sgu dejlig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
anon skrev, for 8 timer siden:

Og vi venter spændt på om vi må få at vide hvem hun er... 

Det er LækkerHaps herfra:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
bigfoot skrev, for 7 timer siden:

Tænker godt jeg kan gætte hvem du har anmeldt - ha.. ha.. :lol::P

Hun er sgu dejlig :wub:

Jeps hun er skøn..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
Tehtdk skrev, den ‎10‎-‎12‎-‎2018 at 14:56:

Hvor gammel er hun? 

Jeg mener hun er 40 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tehtdk skrev, den 10/12/2018 at 14:56:

Hvor gammel er hun? 

Hun  har  skrevet  til  mig at  hun  er  41 år  - hun  nævnte  til  mig  at  hun  mangler  mænd,  så  prøv  at  kontakte  hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...