Hop til indhold
Ham den unge

Monika I Kolding den 08-12-2018

Recommended Posts

Jeg besøgte her til aften Monika I Kolding. Det blev til en halv time, uden nogle former for ekstra kostede det 700kr. Dette er nogenlunde ok. Stedet var et sportshotel og yderst diskret. Pigen er en meget petite og fræk pige. jeg har ikke en finger at sætte på hendes "looks". For mig spillede kemien dog aldrig rigtigt. Og det virkede mest bare som om hun gerne ville have det overstået. Det er ikke fordi hun ikke er flink og rar, for det er hun. Men det kom bare aldrig rigtigt op og køre for mig. Hvis du leder efter en fræk petite pige om noget hurtigt sex vil der helt sikkert være value for pengene her, for de fleste. 

Pigen 7 ud af 10.

Stedet 9 ud af 10

Chance for gentagelse nok ikke i denne omgang. 

https://annoncelight.dk/showad/265774

- Hamdenunge. 

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for at tage en for holdet, havde lige efterlyst hende sammen med 2 andre den anden dag :)

men ja som  "pophair" skrev så får man hvad man betaler for så nok ikke den store kvalitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigsize skrev, for 14 minutter siden:

tak for at tage en for holdet, havde lige efterlyst hende sammen med 2 andre den anden dag :)

men ja som  "pophair" skrev så får man hvad man betaler for så nok ikke den store kvalitet

Skulle det være en anden :D men ja det er jo nok et tilfælde af at man får hvad man betaler for. I den forstand er det jo heller ikke nødvendigvis en "dårlig" deal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har til dato ikke oplevet sammenhæng mellem pris og ydelse bortset fra, at hvis jeg betaler for en halv time, så får jeg som regel en halv time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...