Hop til indhold
Skumslukkeren

massage med afslutning roskilde

Recommended Posts

Hej.

Skal til roskilde i næste uge, hvor skal jeg gå hen for at få den bedste massage, garanti for afslutning samt mulighed for hele pakken? Kan det lade sig gøre?

Ok, gør det lidt nemmere, her er alt hvad jeg har på Roskilde:

Garantien må du selv gøre dig fortjent til. :)

http://www.rungthipthaimassage.dk/ (Præstemarksvej 12, Roskilde)

http://thaimassage76.dk/ (Ringstedgade 76A, Roskilde)

Prani Wellness, Sankt Peders Stræde 1E, roskilde (måske lukket?)

ROSKILDE THAIMASSAGE/ OLIEMASSAGE Knudsvej 19. Tlf. 7150 2219 (decideret bordel?)

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ikke noget mere info, evt en hjemmeside til overstående mærkerede?

Mig bekendt har de ingen hjemmeside, og da det er mit indtryk at det er et decideret bordel,

er det normalt noget jeg går udenom, så ved ikke så meget.

Stedet har været omtalt negativt i pressen sidste år:

http://roskilde.lokalavisen.dk/bordel-s ... /701129888

Ved ikke om det er den samme ejer idag.

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mig bekendt har de ingen hjemmeside, og da det er mit indtryk at det er et decideret bordel,

er det normalt noget jeg går udenom, så ved ikke så meget.

Stedet har været omtalt negativt i pressen sidste år:

http://roskilde.lokalavisen.dk/bordel-s ... /701129888

Jeg har været der nogle gange, omend snart for vel et års tid siden. Stedet er/var ikke værre bordel end så mange andre thai-steder, og man fik/får også en habil massage. Den ene af de udviste havde jeg et ganske tæt kendskab til, og hun var egentlig ikke den, der normalt jobbede primært med de nedre regioner. Men hun var uheldig denne enkelte gang og blev antruffet af Snupper-Jensen med trusserne om anklerne, og det kunne hun ikke rigtigt snakke sig fra, selv om hun er rapkæftet. Jeg tror egentlig nok at der kom ny ejer/forpagter efter historien fra avisen, omend stadig med i alt fald nogle af de "gamle" piger.

Men mit kendskab er som sagt et års tid gammelt, men dengang skal/skulle stedet retfærdigvis ikke have mere bordel-ry end mange andre thai-steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der nogle gange, omend snart for vel et års tid siden. Stedet er/var ikke værre bordel end så mange andre thai-steder, og man fik/får også en habil massage. Den ene af de udviste havde jeg et ganske tæt kendskab til, og hun var egentlig ikke den, der normalt jobbede primært med de nedre regioner. Men hun var uheldig denne enkelte gang og blev antruffet af Snupper-Jensen med trusserne om anklerne, og det kunne hun ikke rigtigt snakke sig fra, selv om hun er rapkæftet. Jeg tror egentlig nok at der kom ny ejer/forpagter efter historien fra avisen, omend stadig med i alt fald nogle af de "gamle" piger.

Men mit kendskab er som sagt et års tid gammelt, men dengang skal/skulle stedet retfærdigvis ikke have mere bordel-ry end mange andre thai-steder.

Ok, tak for input.

Var det ikke også der at ægteparret der ejede stedet filmede kunder/massøse under akten?

Det er vel ikke interessant hvis det bare er lidt oliemassage de har gang i.

Har været ved at prøve det, men det ser lidt skummelt/lukket ud udefra, kun en lille tekst

med "Thai massage", ingen information nogen steder, kun annonce i EB.

Det sammen med omtalerne har nok været medvirkende til jeg ikke har fået prøvet det.

Men det er måske det male31 og FisterFister søger, så er det jo fint nok, har kun prøvet

at begrunde hvorfor jeg ikke ved noget "indefra", men det har du kastet lidt lys over, tak.

Obs. ikke fordi jeg har noget mod thaibordeller, men sjældent de gider en ordentlig massage også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...