Hop til indhold
Normann1001

Laura, Skibhuspigerne

Recommended Posts

Besøgte Laura hos Skibhuspigerne for nogle uger siden.

Laura tog pænt imod mig med sin lækre krop. Vi startede stående med kæl og kys, hvorpå hun vendte sig om så hendes dejlige røv rørte ved min stivert, og vi kælede videre i lidt.

Herpå lagde vi os ned mens kæleriets fortsatte, mens hun delte godt ud af ægte kys.

Herefter fik jeg lyst til at slikke hende, og hun virkede til at nyde det meget, så jeg blev ved til hun kom.

Herefter tog hun min pik i munden og suttede godt til uhm.

Herefter satte hun sig på mig og førte min pik ind i hendes dejlige våde fisse og hun bevægede sig som en sex-killing. Vi blev ved et stykke tid i forskellige stillinger.

Så tog hun kondomer af drengen og brugte hånden det sidste stykke, mens hun stak tungen frem mod pikken. Super frækt at opleve, og så kom jeg.

Alt i alt en fantastisk oplevelse med en autentisk pige der bare vidste hvad der skulle til.

Hun får 13 på 12 skalaen, og jeg skal besøge hende igen næste gang hun har vagt.

Hun er den super bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...