Tilst 0 Skrevet 7. December, 2018 Hej Er der nogen der ved hvor Naj fra Randersvej 13 i Århus er kommet hen? Var der sidst for et par måneder siden hvor hun fortalte hun startede ved Yopa men der er hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 9. December, 2018 Tilst skrev, den 07-12-2018 at 15:44: Hej Er der nogen der ved hvor Naj fra Randersvej 13 i Århus er kommet hen? Var der sidst for et par måneder siden hvor hun fortalte hun startede ved Yopa men der er hun ikke. Har du evt spurgt Nangfa Altså Mutter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilst 0 Skrevet 10. December, 2018 Ja hun siger hun er rejst til Thailand. Da jeg var der sidst sagde Naj at hun ville ned til Yupa da hun og Nangfa var uvenner og hun ikke gad være der mere. nå men jeg må på tur rundt og se om Naj er kommet et andet sted hen i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. December, 2018 Tilst skrev, for 6 timer siden: Ja hun siger hun er rejst til Thailand. Da jeg var der sidst sagde Naj at hun ville ned til Yupa da hun og Nangfa var uvenner og hun ikke gad være der mere. nå men jeg må på tur rundt og se om Naj er kommet et andet sted hen i Århus Ja Thai er Thai, og samme svar fik jeg, så det ka vi ej bruge til noget Same same hver gang man stiller dem et spørgsmål, ja det bliver nok aldrig anderledes Ja så, Naj kan ligeså godt være i Thailand som i Dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tsunami Skrevet 13. Marts, 2019 Naj rejste hjem til Thailand i december måned Ja, hun blev uvenner med Nangfa, og arbejdede så længere inde i byen et par måneder før hun rejste Hun skulle hjem og starte en restaurant op, og glædede sig meget til det Vi kan jo ønske hende "pøj pøj" med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 13. Marts, 2019 Tsunami skrev, for 2 timer siden: Naj rejste hjem til Thailand i december måned Ja, hun blev uvenner med Nangfa, og arbejdede så længere inde i byen et par måneder før hun rejste Hun skulle hjem og starte en restaurant op, og glædede sig meget til det Vi kan jo ønske hende "pøj pøj" med det Ja pøj til Naj, ja hun var faktisk Ok med pil op , og mere til Ja go tid kommer sjældent retur, men hva vi har fået, kan ingen ta fra os Ja Naj, bliver næppe glemt, hun ku, det, mænd tænker Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg