Frbdrengen 3 Skrevet 7. December, 2018 Er der nogle dee kan hjælpe mig med finde en man måske kan besøge og få et blow til under 300kr? Ingen sex kun blow, er ikke rigtigt klar til købesex endnu. forsat god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 7. December, 2018 Under 300 for et BJ. Det håber jeg da ingen gør... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Under 300 for et BJ. Det håber jeg da ingen gør... Du kan godt få et hos mig for 298.- hvis du er hurtig Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 7. December, 2018 Jeg går ned på 295 kr med slug.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2018 cumonthai skrev, for 27 minutter siden: Jeg går ned på 295 kr med slug.. Skruebrækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2018 Ok da. 298 med slug og komme fler gang + G punkt nussen. OG uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 7. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Ok da. 298 med slug og komme fler gang + G punkt nussen. OG uden gummi Wow for et tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 6 minutter siden: Wow for et tilbud Ja ikk - å det er swort, it å do? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1481 Skrevet 7. December, 2018 Frbdrengen skrev, for 3 timer siden: Er der nogle dee kan hjælpe mig med finde en man måske kan besøge og få et blow til under 300kr? Ingen sex kun blow, er ikke rigtigt klar til købesex endnu. forsat god dag først efterlyser du et blow til under 300 kr Men blir lidt forvirret fordi ,dernæst så skriver du at " du er nemlig ikke endnu klar til købesex" I mine øjne er et blow for 300 da et køb ..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. December, 2018 Madame Illona skrev, for 7 timer siden: først efterlyser du et blow til under 300 kr Men blir lidt forvirret fordi ,dernæst så skriver du at " du er nemlig ikke endnu klar til købesex" I mine øjne er et blow for 300 da et køb ..... Frbdrengen er sikkert i god tro, at blowjob ikke er sex. Præsident Clinton, mente ikke at et blowjob var sex? "I did not have sex with that woman" Med venlig hilsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 8. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden: Ok da. 298 med slug og komme fler gang + G punkt nussen. OG uden gummi Ja ja , selvfølgelig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg