Hop til indhold
BrystLover

FKK klubber

Recommended Posts

Jeg har gået og tänkt lidt over det juridiske bag de tyske FKK klubber.

Hvordan er deres organisation opbygget?

Som jeg forstår det, er en FKK klub et sted, hvor jeg banker på, kommer ind og har sex med nogle af det modsatte kön, og sidenhen betaler nogle penge til "receptionen".

Men hvem ejer klubben? Er det pigerne selv? Eller er det en decideret virksomhed, hvor der sidder en ejer?

Grunden til jeg undrer mig, er, at pimping jo er ulovligt i Tyskland.

Jeg håber, at der er en, der kan kaste lys over min uvidenhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt, så ejer klubben lokaler etc. De får så entre fra alle kunderne.

Pigerne afregner selv med deres kunder.

Om/hvordan der afregnes mellem pigerne og klubben kender jeg ikke noget til.

Du kunne i teorien godt lave en FKK i DK. Du opretter den som en restauration og lader så piger have sex med gæsterne på stedet. Men du må ikke have nogen som helst aftegning mellem pigerne og restaurationen for så kan den falde under rufferi paragraffen.

Udfordring ligger i høj grad i mentaliteten. For de fleste sexkunder i DK er det en privat sag og man ønsker ikke at hænge ud i en lounge i flere timer og så tage en tur ovenpå med en pige ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Avisen i Hamborg har lavet flere artikler om branchen.

Fra Avisen:

FKK-und Sauna-Clubs

Das „Atmos“ (Großmoorring, Harburg) und das „Babylon“ (Foto, Süderstraße, Hamm) sind die bekanntesten FKK- und Sauna-Clubs Hamburgs. Unter dem Wellness-Deckmantel – auch Saunen, Massagen und Buffets stehen zur Verfügung – wird hier käuflicher Sex angeboten. Eine Tageskarte kostet zwischen 60 und 65 Euro (alkoholfreie Getränke und Buffet inklusive). Eine „einfache Nummer“ gibt es für 50 Euro. Das „Babylon“ gehört mehreren Investoren, das Sagen hat aber Sadri „Albaner-Toni“ L. Das „Atmos“ wird von albanischen Investoren, den Hells Angels und Mitgliedern des Osmani-Clans regiert.

Hele artiklen kan ses her: http://www.mopo.de/polizei/champagner-fuer-550-euro--piccolo-fuer-55-euro-abzocke-in-strip-schuppen--razzia-auf-dem-kiez,7730198,9680412.html

Der kommer de rundt om de fleste typer af Prostitution og hvem der står for det i Hamborg.

Albaner Toni og Osmani - Clanen kan googles hvis man vil vide hvad de ellers arbejder med.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...