Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu været på besøg 2 gange hos Pattama og har været så tilfreds at det endelige fik mig til at oprette en bruger pofil:smile:

https://annoncelight.dk/showad/232565

Om mine besøg vil jeg sige at hun giver en god massage og hvis man husker at fortælle hvor man er øm og hvor hård man vil have massagen så er hun faktisk dygtig.

Hun er god til at pirrer og komme med berøringer undervejs og man bliver vasket undervejs så der ikke er for meget olie. Jeg fik begge gange 1 1\2 times massage og et rigtig dejligt HJ  med anal pirring, med efterfølgende god effekt;-), prisen er lidt højere end gennemsnittet men jeg betalte den grundet den gode service

Hun er sød og flink at snakke med og efter andet besøg meget snaksalig og lavede mere sjov og mange flere berøringer af junior

Hendes butik ligger lige ud til gaden så den er ikke diskret men den er meget flot og pænt indrettet med rigtige massage Brix med plads til hovedet.

 

Pattama er nok midt til sidst i 40erne med ser meget pæn ud,  hun udfører massagen i nogle tætsiddende shorts og t-shirt og har ikke haft noget imod  berøring oven på tøjet under HJ  og hun mærker til at have en dejlig bagdel og gode bryster, jeg syntes at hun  er meget pænere end hendes billeder  viser. Jeg ved ikke om hun har fuldpakke, da jeg ikke har spurgt men er heller ikke blevet spurgt.....endnu 

 

Venlig hilsen Thaimilflover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi en enkelt gang for efterhånden længe siden (jeg mener det var marts/april). Jeg havde også en fin oplevelse hos hende med udmærket massage og efterfølgende HJ hvor jeg fik lov at pille lidt under tøjet. Da jeg blev spurgt til ekstra spurgte jeg til FP. Fik svaret at når hun ikke kendte mig så gav hun kun HJ, men hvis jeg kom igen så kunne jeg godt få FP næste gang … Nu er det så så længe siden at hun næppe kan huske mig hvis jeg kommer forbi igen, men det kunne tyde på at man godt kan få FP hos hende hvis man kommer der flere gange og der er kemi …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Thaimilflover skrev, den 7/12/2018 at 11:02:

 

Hun er god til at pirrer og komme med berøringer undervejs og man bliver vasket undervejs så der ikke er for meget olie. Jeg fik begge gange 1 1\2 times massage og et rigtig dejligt HJ  med anal pirring, med efterfølgende god effekt;-), prisen er lidt højere end gennemsnittet men jeg betalte den grundet den gode service  

 

Venlig hilsen Thaimilflover

Hejsa. 

Det lyder som et sted der skal afprøves. Elsker at blive pirret, det er ligefor det er bedre end det andet. Hvad måtte du give for massage og hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimilflover skrev, den 7/12/2018 at 11:02:

Jeg har nu været på besøg 2 gange hos Pattama og har været så tilfreds at det endelige fik mig til at oprette en bruger pofil:smile:

https://annoncelight.dk/showad/232565

Om mine besøg vil jeg sige at hun giver en god massage og hvis man husker at fortælle hvor man er øm og hvor hård man vil have massagen så er hun faktisk dygtig.

Hun er god til at pirrer og komme med berøringer undervejs og man bliver vasket undervejs så der ikke er for meget olie. Jeg fik begge gange 1 1\2 times massage og et rigtig dejligt HJ  med anal pirring, med efterfølgende god effekt;-), prisen er lidt højere end gennemsnittet men jeg betalte den grundet den gode service

Hun er sød og flink at snakke med og efter andet besøg meget snaksalig og lavede mere sjov og mange flere berøringer af junior

Hendes butik ligger lige ud til gaden så den er ikke diskret men den er meget flot og pænt indrettet med rigtige massage Brix med plads til hovedet.

 

Pattama er nok midt til sidst i 40erne med ser meget pæn ud,  hun udfører massagen i nogle tætsiddende shorts og t-shirt og har ikke haft noget imod  berøring oven på tøjet under HJ  og hun mærker til at have en dejlig bagdel og gode bryster, jeg syntes at hun  er meget pænere end hendes billeder  viser. Jeg ved ikke om hun har fuldpakke, da jeg ikke har spurgt men er heller ikke blevet spurgt.....endnu 

 

Venlig hilsen Thaimilflover

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er 53, men har en krop som en på 35. Stram over det hele og rigtig gode silicone bryster. Ikke noget løs maveskind som nogle har. 
Alt i alt er hun super god, og bestemt flere besøg værd. Hun snakker en del, og kan godt finde på at fortælle om personlige problemer og hendes livshistorie, men det er en del af pakken :)

Indgangen er lige ud til Vesterbro, men lokalet er et lukket rum med lukket dør, så helt fred, når man ligger på briksen.

Da jeg besøgte hende, havde hun et lille headset på (jeg havde ikke lagt mærke til det), som hun pludselig snakkede i. Hun tog telefonen flere gange under massagen, hvilket var lidt træls og forstyrrende.

Tror det er lidt forskelligt hvilke ydelser hun tilbyder - måske noget med kemi. Men det jeg fik var super godt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt at hun er 27 med en krop på 72. . . gang bangs med, gamle mænd i nye biler skulle være det nye. . moby dick var sidste besøgende. Ja skrønerne er mange.:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er pt. På ferie så det er hendes vininde som der passer butikken . mit gæt er at hun er midt 40 + - et par år. God og hård massage og mulighed for fp. Hun har lidt løst maveskind men ikke noget som der gør noget.

Og Ja hun skal prøves igen  . prisen er godt nok i den dyre ende .

Del dette indlæg


Link til indlæg
hackman skrev, den 26.5.2019 at 06:09:

Har hørt at hun er 27 med en krop på 72. . . gang bangs med, gamle mænd i nye biler skulle være det nye. . moby dick var sidste besøgende. Ja skrønerne er mange.:ugeek:

Alle tror at alle lyver, må man så formode.....

Hun fortalte mig, at hun er 53 - hvis det tæller for noget. Men hvis mistroen vinder over alt andet, kan vi jo ligeså godt lukke Ero ned....

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2019 at 00:32:

Alle tror at alle lyver, må man så formode.....

Hun fortalte mig, at hun er 53 - hvis det tæller for noget. Men hvis mistroen vinder over alt andet, kan vi jo ligeså godt lukke Ero ned....

UNDSKYLD på baghånd , sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...