Hop til indhold

Recommended Posts

Kikkede lige forbi Daria i dag, kunne læse hun havde fået ok anmeldelser i Esbjerg.

Tog en halv time, stedet er rigtig fint, ligner næsten helt nyt renoveret. Så det kunne ikke være bedre. Billeder stemmer overens, hun rigtig sød, snakker rigtig meget, nogen ville måske sige for meget, men ved en GFE oplevelse synes jeg det var fint, kyser ikke med tungen, heller ikke anal. Ellers meget berørings venlig, fransk kan fås uden.

https://annoncelight.dk/showad/263053

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre sjældent, at jeg skriver en anmeldelse, men jeg synes, at Daria fortjener en anmeldse mere :)

Købte også 30min for 800kr som er meget standard pris i Odense, det var det bestemt også værd. Som Peter skriver så er stedet pænt og rent, og der er gode parkerings muligheder, billederne passer. Hun er blond og grønne øjne og har en mega sexet og slank krop og hun snakker godt engelsk.

Vi startede med en gang ryg massage, da jeg har lidt ondt i ryggen (jeg får Tramadol mod det, efter behov) mens vi hygge snakkede lidt, derefter var det tid til fransk (med kondom, men hun gjorde et godt arbejde), derefter red hun mig (det er hun rigtig god til), men jeg måtte stoppe hende, da jeg var lige ved at komme, derefter missionær også en ridetur mere også måtte jeg overgive mig. Vi lå og puttede lidt efter jeg var kommet og vi snakkede (hun er rigtig sød og sjov at snakke med), kælede og kyssede lidt. Jeg snuppede et bad, det samme gjorde hun også, jeg fik en krammer inden jeg gik og kørte derefter hjem. 

Det er en skam, at hun snart rejser. Jeg håber, at jeg når at besøge hende en gang til)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Daria igen i dag, man bliver sgu afhængig af hende :P 

Startede med ryg massage igen (ondt i ryggen pga. fitness skade), derefter lidt fransk, ridetur og doggystyle. Det var en ren fornøjelse, at se hendes lækre røv da jeg tog hende bagfra :) 

Udseende: +8/10, jeg er normalt mest til mørkhårede/brune øjne, men hendes smukke grønne øjne og blonde hår er perfekt + slank, feminin og lækker krop

Darias personlighed: 10/10, udover at være en meget sexet pige var hun igen rigtig sød og meget nem, at snakke med om alt muligt. 

Sex: 9/10, sutter godt, rider som en drøm og generelt god til at tilfredsstille ens ønsker

Hygienje: 10/10, hun tager altid et bad efter kunder, skifter sengetøj og har rene håndklæder, og hun dufter og smager godt

Lejligheden: 8/10, ser nyrenoveret ud, diskret indgang og gode parkeringsmuligheder. 

Jeg når nok desværre ikke, at besøge hende igen denne gang inden hun rejser :(  men hvis/når hun kommer tilbage til Danmark, så vil jeg helt klart besøge hende igen)) hun er nok blevet min yndlings udenlanske GP

Redigeret af 16cm but thick
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...