Hop til indhold

Recommended Posts

Barske Rødskæg skrev, for 7 minutter siden:

Hvilken herlig begivenhed. Desværre for mig, tror jeg ikke på mulighed de næste par uger. Hvis hun var startet lidt før, var jeg blevet en fattig mand, som  måtte leve af vandgrød i julen https://annoncelight.dk/showad/265725Arbejde tager s.. for meget af ens fritid.   BR

Ikke for at afspore men elsker bare dit nickname,

Havde en aftale med Lise for år tilbage ca 2 år siden ,men det gik dengang i vasken ,,

Ja kom væk fra det og siden er min too do liste bare vokset sig større og større 

Tak for at gøre os opmærksomme på hende igen.Hun er på listen igen ,,godt nok laangt nede.:P

Peace

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 18 minutter siden:

 

Tak for at gøre os opmærksomme på hende igen.Hun er på listen igen ,,godt nok laangt nede.:P

Peace

Ja det kender jeg godt. Du gemmer det  bedste til sidst, men pas på for den der gemmer til natten gemmer til missen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst hun var aktiv, havde hun jævnligt besøgs mulighed i sommerhus, lejlighed eller motel. Det kan vi jo så håbe gentager sig.Håbet beskæmer i hvert tilfælde ingen, og kvaliteten glemmer jeg aldrig.

BR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...