Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner og loge brødre

Ikke fordi jeg ikke har haft lyst på det seneste,men alt for meget stress og jag ,bla fra arbejde har bare gjort at jægeren ikke har været på rov.

Men så alligevel fandt jeg et lille hul i kalenderen.

Har besøgt Pixie +10 gange ,forskellice steder i kbh.,så vi kender hinanden rigtig godt nu.

På min opfordring bad Pixie , mig denne gang om at medbringe en lille sjov gave her i jule måneden.

Hun kunne godt tænke sig noget  chokolade halløj ,men det skulle være af engle( angels)

Det var åbenbart noget svære end først antaget ,,efter et smut i 2 forskellige supermarkeder og en ti'er butik ,,var missionen mislykkedes ,,

*Der var julemænd ,damer ,børn ,huse mv ,men altså ingen engle.*,,ja ret underligt,,

Nå men kørte mod kbh.,amager ,kendt sted hvor der er fine parkerings muligheder . 

Vi havde ikke aftalt noget på forhånd ,men var lidt anspændt på den fede måde.bla fordi jeg havde booket en tid tidligere på dagen ,men måtte aflyse den.

Dem som har mødt Pixie vil vide at hendes service godt kan være lidt svingende ,aldrig dårlig mere for mange booket pr.dag ish.

Førhen havde hun en ven til at klare sine bookinger ,men står også selv for den del ,og det spiller bare nu.

Møder Pixie,og gensynsglæden er stor begge veje ,det er altid rart og  gjorde mig rigtig glad og fik mig til at slappe helt af,jeg er tit fyldt godt op med adrenalin op til et møde.;)

Pixie har en rigtig massage briks,og normalt tager jeg fx 30 min. på den ,og der efter hen på sengen .

Men i dag var det helt anderledes,hun spurgte mig direkte om jeg ikke nok ville tage hele timen ovre i sengen ,hun havde lyst til mig og krævede sex ,,det har jeg ikke prøvet før hos hende ,,at hun ligefrem bønfaldt mig ,,hmm jo ok da bevares

De andre besøg har været ,et godt mix den ene gang god massage og så lidt sut og slut ,og næste med sex.

Der skulle dog lige være lidt forspil jeg lagde mig nøgen på sengen,på maven  og hun varmede mig op nøgen ved at smøre sig ind i olie og gnide og vride sig rundt omkring,som en smidig kat,det er vildt dejligt og skide pirrende,hun er rigtig dygtig og ved hvad en mand tænder X på, især når hun gnider sin fisse op og ned af nakken på mig det gir den sygeste gåsehud.uhhh

Om i en fræk 69 som hun virkelig nyder at gi og modtage,vi lå ret længe sådan og hun kom i en kraftig orgasme, hun sitrede og jeg var begravet dybt inde i hendes skød,,flere gange kunne jeg næsten ikke få luft ,men ville ikke give slip,hun var virkelig tændt nu.

På med hætte og en dejlig ridetur ,det mestrer hun også ,lidt omvendt cowgirl

Under hele sceancen gav hun små hvin og søde lyde fra sig ,det er bare skide dejligt, og man føler sig lidt som at man faktisk også gør hende glad og tændt,ikke fake

Ville ikke skyde kanonen af inde i gummiet ,elsker at komme en pige i munden ,så af med det og nu begyndte et frækt vådt bj med masser af øjenkontant.Lå og nød det og tænkte hele sceancen igennem ,hele optakten fra jeg skrev til hende til ligenu hvor hun lå og pleasede mig så dejligt her.

Det uundgåelige skete ,og jeg kom med et brag,Pixie smilte til mig og lod mig lige nyde de sidste par sekunder i himlen,,hun sluger ikke ,men havde heller ikke travlt med at  komme af med mine safter,det blev gjort yderst diskret ,ikke noget med at løbe ud på lokummet og spytte ud.

Jeg fik tilbudt bad bagefter ,vi small talkede lidt ,kys og kram og væk var jeg igen ude i mørket.

Jeg kan virkelig kun give Pixie 10 /10

Fin indlevelse ,utrolig sød pige,lidt tilbage holdende i starten,top sutteteknik masser af indlevelse og øjenkontakt

Med fare for at hype hende ,,skal jo lige nå at besøge hende ,inden hun smutter igen,,så kan jeg kun give Pixie min bedste anbefaling.

Reklame ja måske ,men hvorfor ikke synes at andre også burde ha mulighed for at få samme fine oplevelse :)

Venligst Hunter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Min nye bedste ven @Hunting for beaver er ikke så ferm med computeren som han er med sin pik, derfor har jeg lovet ham at sætte linket ind på PIXIE, og det her har jeg tastet ind med min pik

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Min nye bedste ven @Hunting for beaver er ikke så ferm med computeren som han er med sin pik, derfor har jeg lovet ham at sætte linket ind på PIXI, og det her har jeg tastet ind med min pik

Takker godt gået ,,med pikken du kom vist lidt for hurtigt hun staves Pixie,, 

Du "kom" inden du nåede at stave færdigt  Mr. Iron-man :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 9 minutter siden:

Hvad havde du bestilt fra hendes menu for at få den behandling^_^

Intet mødte bare op ,,havde sat næsen op efter lidt rolig massage og så måske en lille sutter bagefter ;)

De bedste møder er tit dem som ikke er alt for planlagte på forhånd

Venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chomsky skrev, for 1 minut siden:

Mange tak for den anbefaling. Hvad måtte du af med? 

Nu er jeg jo næsten stamkunde hos hende +10 besøg,men vi fandt en fin vennepris ,jeg fik faktisk lov til selv at bestemme bagefter ,vi glemte at afregne inden ,,da hun så min krop blev hun tændt :rolleyes:,,( åbenbart.) ,ja forstår det heller ikke selv, smil

Gav hende 1400 ,,ved godt at hun har hævet priserne noget fra tidligere, men  hvis ikke folk møder op ,så kunne der jo ske det skrækkelige at hun ikke vender tilbage til os.

Tror at det er lidt individuelt mht.hendes pris ,men hvis man opfører sig som en true gentleman,, som man iøvrigt altid bør gøre ,,ja så finder man jo ud af betalingen så begge parter er tilfredse 

Men denne gang havde jeg jo ikke bestilt noget på forhånd,håber at det er info.nok :huh:

Venligst Hunter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Nu er jeg jo næsten stamkunde hos hende +10 besøg,men vi fandt en fin vennepris ,jeg fik faktisk lov til selv at bestemme bagefter ,vi glemte at afregne inden ,,da hun så min krop blev hun tændt :rolleyes:,,( åbenbart.) ,ja forstår det heller ikke selv, smil

Gav hende 1400 ,,ved godt at hun har hævet priserne noget fra tidligere, men  hvis ikke folk møder op ,så kunne der jo ske det skrækkelige at hun ikke vender tilbage til os.

Tror at det er lidt individuelt mht.hendes pris ,men hvis man opfører sig som en true gentleman,, som man iøvrigt altid bør gøre ,,ja så finder man jo ud af betalingen så begge parter er tilfredse 

Men denne gang havde jeg jo ikke bestilt noget på forhånd,håber at det er info.nok :huh:

Venligst Hunter

 

Det er super info :)

Og tak for en god beretning. Er selv lidt ked af at jeg droppede hende grundet de sindssyge prisstigninger, da jeg egentlig troede det var pga. Den manglende lyst til sex hun satte dem så højt.

Ser nu det ikke er tilfældet, og så kunne man jo godt have hygget sig med hende alligevel:( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 minutter siden:

Det er super info :)

Og tak for en god beretning. Er selv lidt ked af at jeg droppede hende grundet de sindssyge prisstigninger, da jeg egentlig troede det var pga. Den manglende lyst til sex hun satte dem så højt.

Ser nu det ikke er tilfældet, og så kunne man jo godt have hygget sig med hende alligevel:( 

Ja velbekommen da ,,Sweex

Tror faktisk at det var dig som havde anm. hende ,,og derved inspireret mig tidligere på året ,,og så tog det ellers fart ,,så jeg takker dig hermed tilbage.

Er godt klar over at der er rigtig mange dejlige piger derude ,også flere dygtige som gør lidt a'la Pixie "s ydelser men jeg er blevet svært glad for netop hende ,

Vi klikker bare nu ,,er godt klar over at det handler ligeså meget om dagsformen ,kemi mv.

Hvis jeg bare har været skide heldig så fred være med det ,,men jeg mener det jeg skrev at hun har knapt så mange kunder nu end tidligere,, og derved mere tid til indlevelse ,,bare hun ikke blir for hypet (igen)

Venligst Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for en fantastisk opslag og må sige du har da fået en på opleveren der :D Kunne være man skulle prøve et besøg. Er hun tit i landet eller går der halve år i mellem. For tror ikke jeg når det i år!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har stadig travlt. SMSede til hende. Der gik lidt tid med ingen svar og begyndte at kigge andre veje. Efter 2 timer får jeg så SMS med svar fra Pixie hvor hun undskylder det sene svar (fair nok) og aftaler herefter tid samme dag. Ud af døren og afsted mod adressen. På vejen tikker så en SMS ind med at hun ikke kan alligevel. Selvfølgelig irriterende med en aflysning når man er på vejen, men hellere det end at stå ved døren og ikke kunne få kontakt.

Må bare konstatere at hun vel har travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBiscuit skrev, 1 time siden:

Takker for en fantastisk opslag og må sige du har da fået en på opleveren der :D Kunne være man skulle prøve et besøg. Er hun tit i landet eller går der halve år i mellem. For tror ikke jeg når det i år!

Takker ven ,,,,ved ikke bare skriv til hende ,smil og fortsat god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hartmanxse skrev, for 42 minutter siden:

Hun har stadig travlt. SMSede til hende. Der gik lidt tid med ingen svar og begyndte at kigge andre veje. Efter 2 timer får jeg så SMS med svar fra Pixie hvor hun undskylder det sene svar (fair nok) og aftaler herefter tid samme dag. Ud af døren og afsted mod adressen. På vejen tikker så en SMS ind med at hun ikke kan alligevel. Selvfølgelig irriterende med en aflysning når man er på vejen, men hellere det end at stå ved døren og ikke kunne få kontakt.

Må bare konstatere at hun vel har travlt.

Ja ok ,det har vi desværre alle sammen prøvet ,,men fint at hun skriver tilbage trods alt ,lavede du en plan b,( anden pige) ,,eller kørte du hjem igen og pudsede 1'tallet og sparede de penge :P

Som jeg nævnte tidligere ,godt med lidt info.om pigerne men bagsiden , de blir hypet og ,,,så er resten jo historie 

Venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hunter fik så en god time for 1400 -  men går man efter hendes prisliste ligner det nærmere 2000, når sex, superfransk og kys også skal betales oveni 1000 for en times B2B. Set i forhold til flere andre godt anmeldte piger, bl.a. nogle thai, er det i den rigtig høje ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun bare gerne ville vælge lidt selv. Men for den høje pris, der tager hun den mand det vil betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 7/12/2018 at 09:14:

Ja ok ,det har vi desværre alle sammen prøvet ,,men fint at hun skriver tilbage trods alt ,lavede du en plan b,( anden pige) ,,eller kørte du hjem igen og pudsede 1'tallet og sparede de penge :P

Som jeg nævnte tidligere ,godt med lidt info.om pigerne men bagsiden , de blir hypet og ,,,så er resten jo historie 

Venligst Hunter

Plan B var okay men jeg tror at det var sidste gang at jeg bruger plan B. I hvert fald ikke noget at skrive hjem om. Så næste gang prøver vi plan C :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hartmanxse skrev, for 6 timer siden:

Plan B var okay men jeg tror at det var sidste gang at jeg bruger plan B. I hvert fald ikke noget at skrive hjem om. Så næste gang prøver vi plan C :)

Ok plan c er kun brugt en enkelt gang her,men den kan jo sagtens være ligeså god eller bedre end plan b ell a ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...