Hop til indhold

Recommended Posts

trucker76 skrev, for 1 time siden:

Hej kollegaer B)

Her til aften var jeg på besøg ved Lucy mellem Kolding og Vejle. 

Det svært at se om billederne er af hende. Hun er flabet på den gode måde og vil gerne ordnes.  Men hun vil også gerne have det overstået 

https://annoncelight.dk/showad/265465

Betyder det at der ikke er tid til at bruge den betalte tid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 10 timer siden:

Hej kollegaer B)

Her til aften var jeg på besøg ved Lucy mellem Kolding og Vejle. 

Det svært at se om billederne er af hende. Hun er flabet på den gode måde og vil gerne ordnes.  Men hun vil også gerne have det overstået 

https://annoncelight.dk/showad/265465

Havde samme oplevelse for 2 dage siden. Ville gerne have det overstået hurtigst muligt og lagde ikke skjul på det. Virkede ikke til hun rigtig gad det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte i torsdags at få en aftale i stand. Foreslog kl 13.30 og en time. Svaret var tidligst kl 14.30. Så skrev jeg beklager, men for sent for mig. Efter ca 10 minutter skrev hun tilbage og sagde ok til 13.30. Men da var jeg forbi Kolding på motorvejen. Da jeg skrev det var for sent hun vendte tilbage, fik jeg et surt svar tilbage. 

Havde ellers læst om mange gode oplevelser på dette sted. Og pigen ser jo efter min mening, tissegodt ud. Lige efter mit hoved med små lækre bryster og eng os røv. Men må jeg så bare finde et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, den 6/12/2018 at 22:16:

Betyder det at der ikke er tid til at bruge den betalte tid ?

Hun gør som om hun bare skal rykkes rundt men i virkeligheden så skal hun bare have det overstået.  Så spar pengene til en anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, den 9/12/2018 at 21:45:

Hun gør som om hun bare skal rykkes rundt men i virkeligheden så skal hun bare have det overstået.  Så spar pengene til en anden 

Annoncen er slettet

Det er en barsk verden vi lever i.

Håber og ønsker det bedst mulige til pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...