Hop til indhold
Analog

Anbefalinger

Recommended Posts

Jeg har ikke inu af prøve en glædelige pige

Er der nogle bodeller i kan anbefalede på fyn / Odense

jeg synes at nogle af dem går man næreste lige ud og ind på gaden 

Jeg er jo gift og vil ikke genkendes jeg tænker lidt at Hanrdrup eller Visenbjerg 

der er en lille lyshårede Anne som er meget på hvor mon hun er eller kender i andre hvor det anonymt at komme

analog

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analog skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke inu af prøve en glædelige pige

Er der nogle bodeller i kan anbefalede på fyn / Odense

jeg synes at nogle af dem går man næreste lige ud og ind på gaden 

Jeg er jo gift og vil ikke genkendes jeg tænker lidt at Hanrdrup eller Visenbjerg 

der er en lille lyshårede Anne som er meget på hvor mon hun er eller kender i andre hvor det anonymt at komme

analog

 

Der er mange som står i den samme situation som dig ( at de er gift ) men der er da mulighed for at bestille tid de fleste steder så du bare kan gå ind med det samme når du kommer til den aftalte tid. Ellers kan du da tage en kasket på eller noget så du ikke er så genkendelig 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er endnu ikke blevet genkendt selvom jeg har været ved glædespiger, men kan godt forstå dig havde det på samme måde, og har det stadig lidt sådan.

Men har fundet ud af at det er noget jeg tror at jeg møder folk jeg kender ( bor selv i Odense ). og kender en del i Odense, men synes da du skal prøve at besøge malua eller Trine T hvis du vil have en god oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...