Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For noget tid siden valgte jeg at tiden var kommet til at skulle besøge en pige og sonderede derfor markedet, til sidst faldt jeg over Paris Passion som på daværende tidspunkt arbejdede på Mon-Cherie (hvis nogen ved hvor man kan fange hende nu, så må i gerne skrive) og jeg valgte derfor at køre forbi og se om hun havde en ledig tid. Jeg havde ikke ringet og bestilt tid, så jeg ringede på og blev vist ind i et ventelokale af en venlig telefondame. Jeg blev informeret om at der kun var én ledig pige på daværende tidspunkt og det var så ikke Paris, men i stedet Monique.

Jeg havde aldrig besøgt hende før, men havde da lige tjekket billederne på deres hjemmeside, for at sikre mig at såfremt man ikke kunne besøge den udvalgte, at den anden pige på vagt ville være tillokkende. Jeg blev glædeligt overrasket da Monique kom ind, en høj flot pige med en gnist i øjet!

Vi klarede betalingen og jeg det hele påbegyndte. Under hele seancen var hun virkelig nærværende og varm og det virkede ikke som om hun havde noget hastværk, selvom jeg kun havde betalt for en cocktail og ikke en halv time. Det gik som det nu gik og efter seancen smalltalkede vi om løst og fast... Monique er en virkelig lækker og charmerende kvinde, som jeg klart kan anbefale til jer andre!

Billeder af hende findes på mon-cherie.dk

Skrevet

tak for beskrivelse.

er også på kig efter paris passion. så håber nogle kan hjælpe os.

Skrevet

Paris Passion er stoppet helt i branchen, så i behøver ikke lede efter hende.

Skulle i være så heldige at lysten og trangen bliver for meget for hende, vender hun tilbage til Seductiongirls.

Men nu passer hun sit privat liv og uddannelse ;)

God vind drenge :D

Skrevet
  • Author

Tak for den information SG, selvom det selvfølgelig ikke stemmer helt overens med hvad jeg havde håbet at høre :lol:

Så må jeg jo holde mig opdateret på jeres hjemmeside, der er jo så den sidegevinst at jeg kan se hvad der ellers frister hos jer :)

Skrevet

Tak for den information SG, selvom det selvfølgelig ikke stemmer helt overens med hvad jeg havde håbet at høre :lol:

Så må jeg jo holde mig opdateret på jeres hjemmeside, der er jo så den sidegevinst at jeg kan se hvad der ellers frister hos jer :)

Så har vi nyheden, du længes efter at høre.. Modtog en sms imorges fra den smukke Paris, hun har efterårs ferie i uge 42 og kommer til KBH, så torsdag den 18 oktober fra kl 16 til 04, er hun tilbage på et lille frækt visit og på natte vagten kan i nyde Paris og Angelina sammen..

Intet er umuligt for den som bærer viljen i bukserne :D

• 5 months later...
Skrevet

Jeg vil også gerne give mit besyv med. Har selv besøgt Monique et par gange efterhånden, og hun er virkelig en af mine favoritpiger -- høj, lækker slank, flotte faste bryster og så er hun helt med på at give den pænt med gas på lagnet. Her bliver man ikke snydt.

Jeg tror faktisk et nyt besøg trænger sig gevaldigt på ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.