Hop til indhold
bigsize

Nogen som har erfaringer med de her piger til 400kr?

Recommended Posts

Guest Pophair

Uden at sige for meget, så tror jeg du vil blive skuffet. Planen i de 400 er at få dig til at lave tilkøb. Fx kan hun vælge at beholde bh på og vil ha ekstra for at smide den. Der er masser af andre tilkøb i annoncerne.

regn med at det er piger fra Østeuropa, begrænset sproglige færdigheder, udover modersmål 

i 15 minutter , er det vel også begrænset hvad du kan nå. Er du typen der bare skal ha den i hul og et par gange frem og tilbage før dit skud, er det vel fint nok. Du får hvad du betaler for.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så nemlig ikke den type, de andre jeg har været hos og anmeldt har jeg enten taget 1time eller min 30

kunne også se at de tog 600kr for 30min men 1300kr for 1 time :D :D

var også skeptisk men tænkte om nogle af de faste herinde fra havde prøvet dem

så holder jeg mig bare til de andre piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Jeg tilbyder også 15 min med kondom for 400,- (har sat det ned over 2 gange fra 600,- til 500,- og nu 400,-)
Der er blowjob uden og alm sex for de 400,-

Og ja der er tilkøb så som Anal, uden kondom og udløsning i munden, hvor jeg sluger

Men uanset hvad gæsterne har bestilt, har jeg kun oplevet en der kunne holde over 15 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Sdrj6500 skrev, for 15 timer siden:

Jeg tilbyder også 15 min med kondom for 400,- (har sat det ned over 2 gange fra 600,- til 500,- og nu 400,-)
Der er blowjob uden og alm sex for de 400,-

Og ja der er tilkøb så som Anal, uden kondom og udløsning i munden, hvor jeg sluger

Men uanset hvad gæsterne har bestilt, har jeg kun oplevet en der kunne holde over 15 min

15 minutter er sikkert ok for nogen og din pris er super. Jeg forstår bare ikke dem der kun vælger 15 minutter. Som jeg skrev, hvis man er ligeglad med snak og hygge, men bare skal———- ja, tømmes, så er det sikkert fint ;) 

Er det fordi det for nogen er dyrt, så spring over 1 gang og køb en halv time i stedet. Du er dansk og sikkert nem at snakke med. Det er i min verden vigtigt, i stedet for bare at få stukket et menukort ud.

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

jeg har det sådan af "gæsten" bestemmer, vil de bare på og tømme, så er det sådan, men jeg er lige så glad for at snakke, og kan snakke om alt mere eller mindre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Pophair skrev, for 17 timer siden:

15 minutter er sikkert ok for nogen og din pris er super. Jeg forstår bare ikke dem der kun vælger 15 minutter. Som jeg skrev, hvis man er ligeglad med snak og hygge, men bare skal———- ja, tømmes, så er det sikkert fint ;) 

Er det fordi det for nogen er dyrt, så spring over 1 gang og køb en halv time i stedet. Du er dansk og sikkert nem at snakke med. Det er i min verden vigtigt, i stedet for bare at få stukket et menukort ud.

 

jeg er nu selv mest til 30 min og opefter, men igen det "gæsten" der bestemmer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Sdrj6500 skrev, for 43 minutter siden:

jeg er nu selv mest til 30 min og opefter, men igen det "gæsten" der bestemmer

Tak, du svarer godt i Tråden, og ud over se godt ud, så hold fast i dit selv værd :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

Jeg besøgte Cindy i Kolding i sidste uge.

Hun er køn, slank og ung som på billederne. Dog uden at jeg tør garantere, at det er hendes egne. 

Tog 30min og hurtigt bad før og efter, ingen hastværk. Ingen forsøg på mersalg. 

Hun var mest nærværende i starten og fræk og forførende for at få mig klar med et frækt glimt i øjet. Kunne godt have ønsket et mere indlevende blow, men ellers god sex uden nogen begrænsninger på at røre hendes lækre krop og store bryster.

Synes bestemt hun var besøget værd.

 

jeg mener i øvrigt også at have læst en anmeldelse eller kommentar på efterlysning af den første, du linker til her i forummet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VeryCurious skrev, for 5 timer siden:

Hej,

 

Jeg besøgte Cindy i Kolding i sidste uge.

Hun er køn, slank og ung som på billederne. Dog uden at jeg tør garantere, at det er hendes egne. 

Tog 30min og hurtigt bad før og efter, ingen hastværk. Ingen forsøg på mersalg. 

Hun var mest nærværende i starten og fræk og forførende for at få mig klar med et frækt glimt i øjet. Kunne godt have ønsket et mere indlevende blow, men ellers god sex uden nogen begrænsninger på at røre hendes lækre krop og store bryster.

Synes bestemt hun var besøget værd.

 

jeg mener i øvrigt også at have læst en anmeldelse eller kommentar på efterlysning af den første, du linker til her i forummet.

 

tak for feedback, men kan så se de er i Århus nu, det er lidt udenfor mit område 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...