Hop til indhold
lækkermand

Aldrig igen Melinda i Odense - 2 ud af 10 stjerner

Recommended Posts

Indtil videre har jeg nydt godt af jeres anbefalinger, så tak for det.

Men efter et besøg hos Melinda i Odense besluttede jeg for at gå til tasterne. Stedet var Skibhusvej i Odense.

Melinda på Skibhusvej i Odense

Det er hende på billederne - så 1 stjerne for at være 100% ærlig. Hun får kun 1 stjerne for det, da jeg synes at det burde være en selvfølge at vise.

Den anden stjerne får hun for indsatsen. Kan slet ikke genkende Top-service, som hun skriver i hendes tekst.

Det var ringe og ingen tvivl om, at jeg spildte mine penge, og jeg kan ikke anbefale andre et besøg.

Hun var passiv, og da jeg ville kysse hendes bryster, viftede hun mig væk med bemærkningen "det synes jeg ikke er så rart".

Chok !!!

Forstår, hvis jeg bider eller river dem skæve, men blide kys må kunne forventes i en situation, hvor intentionen er ikke er til at tage fejl af.

Jeg vil ikke bruge tid på at beskrive selve akten, men blot sige, at jeg er stolt over at jeg kunne fastholde rejsning da jeg tænkte meget over, hvilket bagerbrød jeg skulle købe hos naboen bagefter.

Så mit råd til alle er, at holde sig væk. 

Hyg jer derude og tak for gode indspark og inspiration

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber du valgte et uden birkes, de satans små ting sætter sig altid i tænderne i timevis bagefter.

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Så forstår man bedre betydningen “Unforgetable experience” :)

billedet er en silhouet af en eller anden, er det ud fra den, at du ku  kende  hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 16 timer siden:

Så forstår man bedre betydningen “Unforgetable experience” :)

billedet er en silhouet af en eller anden, er det ud fra den, at du ku  kende  hende?

 

Mon ikke bare annoncen er erstattet med en anden hvis hun stadig er i byen. Tlf nummeret er også fjernet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...