Hop til indhold
bigfoot

Søger tips og tricks til hvordan mp4 videoer kan afspilles på iPhone 5S?

Recommended Posts

Hej EG-forum

Vi er en del medlemmer med iPhones der ikke kan afspille @Frække Tanja‘s julekalendervideoer, er der nogen her i fora der har tips og tricks til hvordan det kan løses. Videoerne er vist nok lagt ud i et mp4 format.

PFT bigfoot

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg kan heller se dem på min macbook @bigfoot.......Hvis man googler det kommer følgende frem. Det virker umiddelbart særlig brugervenligt eller "bollofon"-venligt da du skal involvere din pc og iTunes. Men det kommer selvfølgelig an på hvor meget under-cover man ønsker at være. Eller om andre har adgang til ens PC.

Den mest grundlæggende måde at se en MP4-video på din iPhone på, er at tilføje den til iTunes-biblioteket på din computer, synkronisere den med din iPhone og derefter åbne den ved hjælp af appen Videoer. Husk at iTunes kan omkode videofilerne til MP4-format, hvis det er nødvendigt. For at gøre det lettere, kan du tænde en indstilling kaldet "Home Sharing" i iTunes-indstillingsmenuen på din computer og indstillingsmenuen på din iPhone. Når du har gjort det, kan du streame videoer fra din computer til iPhone (uden at skulle sætte dem på din iPhone), så længe begge enheder bruger det samme lokale netværk. (kilde: https://www.techwalla.com/articles/how-to-watch-an-mp4-on-your-iphone )

Teksten er oversat via Google translate :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indsparket @DK fyr 34, det var netop for at undgå at skulle på PC’en. Jeg har en Windows PC der hjemme og den kan sagtens afspille videoerne. Men som du nævner, ønsker jeg at være undercover :ph34r:, så det var egentlig for at finde en mere praktisk løsning. Jeg har også googlet mig frem til, at der findes nogle converter apps, men så skal filen downloades først og trækkes ind i appen, det er lidt bøvlet :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...