Hop til indhold

Recommended Posts

Ramt af en trykken for "brystet" var jeg en tur forbi Sandra fra Pussygalores

Pussygalores.dk

Jeg har besøgt hende nogle gange før, og denne gang leverede hun varen endnu bedre end før. 2 af grundende var et par forstørede og dejlige bryste, et par kæmpe JJ kasser! Super gode at lege med.

Fantastisk fransk som altid, denne gng kunne jeg ikke holde mig ret længe og leverede en ordentlig ladning ud over de store bryster, med Sandra på knæ og forgæves forsøgende at indæmme tsunamien.

En hop op i kanen efter aftøring, og vi gik igang med lækker og svedig knalden. Hun er bare på 110% hver gang, og vi svinger rigtig godt sammen. Afslutningsvis blev der smurt godt med olie på kloderne, en fornøjelse i sig selv, og mit livs bedste spansk blandet med sutning. Sandra hev selv de sidste dråber ud af mit meget spændte lem, med højt humør selv da de hvide klatter ramte lidt her og der på kind og i hår.....

Endnu et besøg til et 12 tal, med forlænget farvelkram og nussen med bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, hun virker fristende, og er flere gange her på siden blevet rost for sit franske uden at der er gået i detaljer.

 

Er der nogle med erfaringer med hende, der kan sige lidt nærmere om hvordan hendes franske er?

Jeg er selv vild med deep throat, gerne meget vådt, og lidt halvaggresivt fra pigens side hvor det lyser ud af hende at hun kan lide det :P

 

Så tager hun den meget dybt, er det vådt mv?

 

Håber nogen kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...