Hop til indhold
massagejohn_1965

gensidig Oral

Recommended Posts

Nej, det burde da være ét af de ønsker, der er til at opfylde? Der er da mange kvinder; som nyder det? Er det fordi det ikke nødvendigvis specifikt står skrevet i annoncen, at de nyder det? Er det dét, du mener med “ikke så let at finde”? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 6 minutter siden:

Tror mere han mener han søger det som "gratis"

Ja okay, gratis sex kræver lidt mere...for mænd mest :D;) 

Men måske lidt malplaceret sted at søge efter andet end købesex, så jeg tænkte slet ikke i de baner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
massagejohn_1965 skrev, for 55 minutter siden:

jeg er en mand som søger kvinde som nyder at blive slikket .... men finder det ikke så let kan det passe

Du  kan  jo  forsøge  at  tilbyde  dig  selv  ved  at  oprette  en  annonce  på  annoncelight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti

Øj der er langt imellem piger som ikke holder af oralsex (og i kombi med lidt finanser er der da bare win-win). Tror det må være hver 30. gang at jeg er stødt på piger som ikke har lyst til den del af hyggen. Men det kan jo være så meget - kemi, overskæg, gebis..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
massagejohn_1965 skrev, den 6/12/2018 at 07:45:

jeg er en mand som søger kvinde som nyder at blive slikket .... men finder det ikke så let kan det passe

Ja, jeg har endnu ikke truffet en pige, der har sagt nej, hvis jeg tilbød det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Ja, jeg har endnu ikke truffet en pige, der har sagt nej, hvis jeg tilbød det.

Jeg var ude for en fornyligt, der ville have 200 kr for at jeg måtte slikke hende :rolleyes:. Det blev ikke til noget :mrgreen:

Men jeg havde en kæreste i sidste århundrede der ikke ville slikkes, eller slikke. 
Det er også de eneste to undtagelser jeg har mødt, så det er under 0,5% afvigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg var ude for en fornyligt, der ville have 200 kr for at jeg måtte slikke hende :rolleyes:. Det blev ikke til noget :mrgreen:

Men jeg havde en kæreste i sidste århundrede der ikke ville slikkes, eller slikke. 
Det er også de eneste to undtagelser jeg har mødt, så det er under 0,5% afvigere. 

Haha, så kan vi jo b egynde at regne på tallene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
massagejohn_1965 skrev, 1 time siden:

 

1544384259_173039.jpg

Ved godt jeg ikke følger tråd starterens intentioner

Men et dejligt frækt billed som kun kan sætte fantasien igen, dog en skam at der lige ligger et klæder over hans pik, det ville være dejligt at se hans begejstring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...