Hop til indhold
ulrik levere

copenhagen sauna club

Recommended Posts

je, tak for dit svar .

 

men jeg var der for godt 3 måneder siden , og så hende der--og faldt lidt for hende -men hun blev snuppet af en anden gæst der var , før mig på listen.

 

men en af de andre gæster --sagde jeg ikke skulle vælge hende , at hans erfaring var at hun var uvillig etc.

 

men jeg synes hun var lækker --og egentlig ville jeg besøde dem igen i weekenden --og ville bare høre om nogen-- vidste noget -havde erfaring med hende --sød ser hun jo ud !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 33 minutter siden:

je, tak for dit svar .

 

men jeg var der for godt 3 måneder siden , og så hende der--og faldt lidt for hende -men hun blev snuppet af en anden gæst der var , før mig på listen.

men en af de andre gæster --sagde jeg ikke skulle vælge hende , at hans erfaring var at hun var uvillig etc.

Det er værd at huske på, at den pige der er “uvillig” over for den ene kunde, sagtens kan være villig til det hele med den næste. Dels fordi vi ikke er robotter, dels fordi I er forskellige. Attitude, kemi, hygiejne, personlighed, hvordan du kysser, rører ved pigen, alt muligt kan spille ind og det kan ikke nødvendigvis aflures i døren. Vi ved først, om I tager for hårdt, forkert, har for meget mundvand osv. når vi er landet i sengen, og hvis små anvisninger ikke virker, ja, så kan man nok godt virke lidt uvillig ;) Så prøv dig frem, hvis du synes pigen er sød og lækker, kan du jo vælge en mindre ydelse første gang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det er værd at huske på, at den pige der er “uvillig” over for den ene kunde, sagtens kan være villig til det hele med den næste. Dels fordi vi ikke er robotter, dels fordi I er forskellige. Attitude, kemi, hygiejne, personlighed, hvordan du kysser, rører ved pigen, alt muligt kan spille ind og det kan ikke nødvendigvis aflures i døren. Vi ved først, om I tager for hårdt, forkert, har for meget mundvand osv. når vi er landet i sengen, og hvis små anvisninger ikke virker, ja, så kan man nok godt virke lidt uvillig ;) Så prøv dig frem, hvis du synes pigen er sød og lækker, kan du jo vælge en mindre ydelse første gang :) 

ja det , var egentlig også min , første tanke --han virkede nemlig heller ikke på mig , sympatisk --ville ikke gerne have set min søster med ham.

 

tak for et godt svar !!!!!

Ukrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

Det er værd at huske på, at den pige der er “uvillig” over for den ene kunde, sagtens kan være villig til det hele med den næste. Dels fordi vi ikke er robotter, dels fordi I er forskellige. Attitude, kemi, hygiejne, personlighed, hvordan du kysser, rører ved pigen, alt muligt kan spille ind og det kan ikke nødvendigvis aflures i døren. Vi ved først, om I tager for hårdt, forkert, har for meget mundvand osv. når vi er landet i sengen, og hvis små anvisninger ikke virker, ja, så kan man nok godt virke lidt uvillig ;) Så prøv dig frem, hvis du synes pigen er sød og lækker, kan du jo vælge en mindre ydelse første gang :) 

Liv har så evigt ret ,,virkelig godt og velformuleret ,tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...