Hop til indhold

copenhagen sauna club

Featured Replies

Skrevet

er der nogen-der har  nogen erfaringer med Vanessa --hos  copenhagen sauna club.

er hun penge værd ???

Skrevet

Der er altid flere piger på vagt, og du får lov at hilse på dem inden. Hvis Vanessa ikke falder i din smag, så kan du bare vælge en af de andre. 

Skrevet
  • Author

je, tak for dit svar .

men jeg var der for godt 3 måneder siden , og så hende der--og faldt lidt for hende -men hun blev snuppet af en anden gæst der var , før mig på listen.

men en af de andre gæster --sagde jeg ikke skulle vælge hende , at hans erfaring var at hun var uvillig etc.

men jeg synes hun var lækker --og egentlig ville jeg besøde dem igen i weekenden --og ville bare høre om nogen-- vidste noget -havde erfaring med hende --sød ser hun jo ud !! 

Skrevet
ulrik levere skrev, for 33 minutter siden:

je, tak for dit svar .

men jeg var der for godt 3 måneder siden , og så hende der--og faldt lidt for hende -men hun blev snuppet af en anden gæst der var , før mig på listen.

men en af de andre gæster --sagde jeg ikke skulle vælge hende , at hans erfaring var at hun var uvillig etc.

Det er værd at huske på, at den pige der er “uvillig” over for den ene kunde, sagtens kan være villig til det hele med den næste. Dels fordi vi ikke er robotter, dels fordi I er forskellige. Attitude, kemi, hygiejne, personlighed, hvordan du kysser, rører ved pigen, alt muligt kan spille ind og det kan ikke nødvendigvis aflures i døren. Vi ved først, om I tager for hårdt, forkert, har for meget mundvand osv. når vi er landet i sengen, og hvis små anvisninger ikke virker, ja, så kan man nok godt virke lidt uvillig ;) Så prøv dig frem, hvis du synes pigen er sød og lækker, kan du jo vælge en mindre ydelse første gang :) 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det er værd at huske på, at den pige der er “uvillig” over for den ene kunde, sagtens kan være villig til det hele med den næste. Dels fordi vi ikke er robotter, dels fordi I er forskellige. Attitude, kemi, hygiejne, personlighed, hvordan du kysser, rører ved pigen, alt muligt kan spille ind og det kan ikke nødvendigvis aflures i døren. Vi ved først, om I tager for hårdt, forkert, har for meget mundvand osv. når vi er landet i sengen, og hvis små anvisninger ikke virker, ja, så kan man nok godt virke lidt uvillig ;) Så prøv dig frem, hvis du synes pigen er sød og lækker, kan du jo vælge en mindre ydelse første gang :) 

ja det , var egentlig også min , første tanke --han virkede nemlig heller ikke på mig , sympatisk --ville ikke gerne have set min søster med ham.

tak for et godt svar !!!!!

Ukrik

Skrevet
ulrik levere skrev, for 4 timer siden:

--ville ikke gerne have set min søster med ham.

Jeg er en flink fyr. Hvor finder man din søster? 

Skrevet
  • Author
Dinosdk69 skrev, Lige nu:

Jeg er en flink fyr. Hvor finder man din søster? 

ha ha ha --den er od med dig !!!

hjælp mig hellere , med mit spørgsmål !!

ha en fin aften

Skrevet
Liv skrev, for 5 timer siden:

Liv har så evigt ret ,,virkelig godt og velformuleret ,tak 

Skrevet
  • Author

ja -det er hun--men ingen kan åbenbart svare på mit opringelige spørgsmål--om Vabessa  i copenhagen sauna club ?????

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.