Hop til indhold
Ham den unge

Besøg i Kolding Hos Sara 27årig fitness blondine.

Recommended Posts

Længe leve lønningsdag. Valgte at tage endnu et smut forbi Kolding. Denne gang forbi Sara, hvor jeg valgte at besøge hende i en time. Stedet er nogenlunde diskret. Det ligger dog i et lejlighedskomplex, hvilket betyder at nysgerrige naboer har mulighed for at kigge igennem deres små kighuller. Da jeg ikke selv er fra Kolding betyder dette intet for mig. 

Pigen er hende på billederne. Dejlig smuk og rar pige. ingen tatoveringer eller ligende. Hun er meget services minded og let at snakke med. Hun skriver godt nok hun er fra UK men hun kommer hvis nok fra Polen. Hendes engelsk fejler dog ikke noget. 

Stedet 7 ud af 10

Pigen 8 ud af 10.

Chance for gentagelse er der bestemt. 

https://annoncelight.dk/showad/261463

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Ham den unge skrev, for 2 minutter siden:

Længe leve lønningsdag. Valgte at tage endnu et smut forbi Kolding. Denne gang forbi Sara, hvor jeg valgte at besøge hende i en time. Stedet er nogenlunde diskret. Det ligger dog i et lejlighedskomplex, hvilket betyder at nysgerrige naboer har mulighed for at kigge igennem deres små kighuller. Da jeg ikke selv er fra Kolding betyder dette intet for mig. 

Pigen er hende på billederne. Dejlig smuk og rar pige. ingen tatoveringer eller ligende. Hun er meget services minded og let at snakke med. Hun skriver godt nok hun er fra UK men hun kommer hvis nok fra Polen. Hendes engelsk fejler dog ikke noget. 

Stedet 7 ud af 10

Pigen 8 ud af 10.

Chance for gentagelse er der bestemt. 

https://annoncelight.dk/showad/261463

Hej

Jeg er desværre nødt til at korrigere dig.

Jeg vendte i døren og gik igen, for hun er ikke i nærheden af at ligne pigen på billedet. Hun har ændret profil, men har tidligere været i Kolding under en anden profil, men det ændrer bare ikke på at det er fake billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, Lige nu:

Hej

Jeg er desværre nødt til at korrigere dig.

Jeg vendte i døren og gik igen, for hun er ikke i nærheden af at ligne pigen på billedet. Hun har ændret profil, men har tidligere været i Kolding under en anden profil, men det ændrer bare ikke på at det er fake billeder.

Hmmm det kan jeg ikke genkende. Var det på violvej? For hvis du kigger på billede 3 i annoncen, er det bestemt samme pige jeg var med I Kolding. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Ja - det er ca. 1 uge siden - på Violvej i nogle gule boligblokke. Det er 100% ikke pigen på foto som du møder - beklager....:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 1 minut siden:

Ja - det er ca. 1 uge siden - på Violvej i nogle gule boligblokke. Det er 100% ikke pigen på foto som du møder - beklager....:(

Er ikke sikker på om det er fordi vi ser med forskellige øjne, eller om du har mødt en anden pige. Det eneste jeg kan sige er at jeg var godt tilfreds med mit besøg hos hende.  Men er bestemt ikke ude på at vildlede nogen til at besøge hende. Træls at komme til et sted med falske billeder. Men så igen er stadig ny her i "gamet" så det er ikke usandsyndligt at jeg har overset nogle detaljer. Men tak for input :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man været på Violvej, er man ikke i tvivl om, hvad den lejlighed bliver brugt til. Der er hele tiden udskiftning af kvinder, der lejer sig ind der, til dette formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...