Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har til aften haft besøg af laura https://annoncelight.dk/showad/265677

det er hende der er på billedet og hun er da en sød og noget genert ung pige. 

det hele startede med at hun meget gerne ville have at jeg overførte penge til hennes vens mobilpay frem for hendes egen, nårh ja sådan kan det jo være med nogen af pigerne der gerne vil skjule sin gøren og laden.

Jeg havde mailet med hende op til mødet. men jo mere jeg fik snakket med hende under besøget, jo mere gik det op for mig, at det slet ikke var hende jeg havde mailet med men hen helt anden. 

jeg havde bestildt en time, men da jeg var kommet efter en halv time begyndte hun at tage tøj på. da jeg spørger hvorfor hun gør det får jeg at hvide at det havde hun fået at hvide at sådan skulle det være. 

og at det for øvrigt slet ikke var hende der styrede hverken penge, tid eller hendes egen annonce.

hold jer fra det. der er virkelig noget lorent ved det. 

( og inden der er nogen der spørger om jeg gav så meget som annoncen siger for en enkelt udløsning så nej, hvem end der er i den anden ende af den mail man skriver til er meget villig til at ændre priserne, også uden reel opfortring)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...