Hop til indhold
Guest LMNB

Søger thaimassage i Aalborg og syd for Aalborg

Recommended Posts

Guest LMNB

Jeg er i Aalborg, og jeg har tænkt at belønne mig med lidt massage inden jeg drager hjemad sydover af E45.

Jeg søger mere et massage-sted end et fp-sted. Om der tilbydes hj er kun et plus.

Jeg har fundet dem her

https://annoncelight.dk/showad/199238

Men jeg kan også læse at det er tilkøb der er det primære (jeg eftersøger det omvendte).

Jeg håber, at der kommer nogle gode bud, på forhånd tak! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
LMNB skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er i Aalborg, og jeg har tænkt at belønne mig med lidt massage inden jeg drager hjemad sydover af E45.

Jeg søger mere et massage-sted end et fp-sted. Om der tilbydes hj er kun et plus.

Jeg har fundet dem her

https://annoncelight.dk/showad/199238

Men jeg kan også læse at det er tilkøb der er det primære (jeg eftersøger det omvendte).

Jeg håber, at der kommer nogle gode bud, på forhånd tak! :-)

Vi kan jo starte med at smide din søgning over til Thai, der får du nok mest respons :-o 

Du kan i øvrigt finde info om hende du Link til, ja herinde, dog under Thai :rolleyes: 

Tit bliver man faktisk klogere af at læse, men go fornøjelse alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Jomen, har jeg ikke gjort det..? Detsynes jeg da at det ser ud som om den ligger der..,,, hmmm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LMNB skrev, for 1 time siden:

Jeg er i Aalborg, og jeg har tænkt at belønne mig med lidt massage inden jeg drager hjemad sydover af E45.

Jeg søger mere et massage-sted end et fp-sted. Om der tilbydes hj er kun et plus.
 

Thai body shop, Østerbro 66, Aalborg. Ning giver en god massage, og siger du den skal være hård, så får du det.. 

Længere mod syd i Støvring kan du besøge Akson, her får du også rigtig god massage.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB
North skrev, for 2 timer siden:

Thai body shop, Østerbro 66, Aalborg. Ning giver en god massage, og siger du den skal være hård, så får du det.. 

Længere mod syd i Støvring kan du besøge Akson, her får du også rigtig god massage.. 

/North 

Har du mon erfaringer mht afslutning/om man smider alt tøjet osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...