Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Runaldo

tror hvis du bruger søgefeltet skal du nok finde et par anmeldelser.

hun har efterhånden været aktiv i nogen tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jenni

Dongding har altid haft et horn i siden på mig. Sviner mig altid til alle steder. Den anmeldelse kan du ikke bruge til noget. Du er velkommen hos mig

knaegten skrev, den 5/12/2018 at 19:45:

Tak for svar.

ser ikke ud til hun er pengene værd

Dongding har altid haft et horn i siden på mig. Sviner mig altid til alle steder. Den anmeldelse kan du ikke bruge til noget. Du er velkommen hos mig

knaegten skrev, den 5/12/2018 at 19:45:

Tak for svar.

ser ikke ud til hun er pengene værd

Dongding har altid haft et horn i siden på mig. Sviner mig altid til alle steder. Den anmeldelse kan du ikke bruge til noget. Du er velkommen hos mig. Jeg elsker mit arbejde og nyder det fuldt ud. Mine billeder er 100% ægte og ikke manipuleret, jeg er super veltrænet, mine nye billeder er fra i sommers.. Du er velkommen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

It is others who have written bad reviews. I just confirm them @Jenni as I had one horrible appointment with. Are you really 24? You have been UN the business at least 15 years! Have a nice afternoon guys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jenni

Nej du ved slet ikke hvem jeg er lyder det som, du har heller ik været hos mig, for jeg modtager kun danske mænd, men du er nok blevet afvist.

Du forbinder mig med andre  lyder det som om. Det virke til at du har for meget fritid.

Du vil have mig ned med nakken, men vidste du ikke at din dårlige omtale, er bedre end ingen omtale, og hvor meget mine kunder snakker om dig, når de er hos mig, at det er noget vrøvl du skriver, og at der ligger misundelse bag, jeg kan kun give dem ret :biggrin:  Jeg har nemlig lynende travlt, og elsker alle mine kunder. 

Det er hver gang nogle skriver godt om mig, så skal du ind og lave ravage. <_< Lidt underligt. 

Jeg syntes det er på tide du kommer videre, istedenfor dit konstante stalkeri af mig.

ville være rart hvis man kunne blokere profiler som dig som bare laver drama. 

Redigeret af Jenni

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jenni skrev, 1 time siden:

Nej du ved slet ikke hvem jeg er lyder det som, du har heller ik været hos mig, for jeg modtager kun danske mænd, men du er nok blevet afvist.

Du forbinder mig med andre  lyder det som om. Det virke til at du har for meget fritid.

Du vil have mig ned med nakken, men vidste du ikke at din dårlige omtale, er bedre end ingen omtale, og hvor meget mine kunder snakker om dig, når de er hos mig, at det er noget vrøvl du skriver, og at der ligger misundelse bag, jeg kan kun give dem ret :biggrin:  Jeg har nemlig lynende travlt, og elsker alle mine kunder. 

Det er hver gang nogle skriver godt om mig, så skal du ind og lave ravage. <_< Lidt underligt. 

Jeg syntes det er på tide du kommer videre, istedenfor dit konstante stalkeri af mig.

ville være rart hvis man kunne blokere profiler som dig som bare laver drama. 

Hej Jenni.. 

Jeg har flere gange haft lyst til at besøge dig, men der er altså en overvægt af dårlig omtale omkring dig.. 

De kan vel ikke forklares med at en enkelt bruger er ude efter dig? Hvis du har mange glade kunder, hvor er så de positive anmeldelser? 

 

Forstå mig ret, jeg ville elske at lege med dig, men man bliver noget tilbageholdende, med så mange negative anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenni please share the good reviews. Seems we can only find the bad. Please also confirm you are 24. 

Found this old review if it helps. Notice her name is Jenna 

 

Redigeret af dongding
Text

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jenni
Legetimen skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Hej Jenni.. 

Jeg har flere gange haft lyst til at besøge dig, men der er altså en overvægt af dårlig omtale omkring dig.. 

De kan vel ikke forklares med at en enkelt bruger er ude efter dig? Hvis du har mange glade kunder, hvor er så de positive anmeldelser? 

 

Forstå mig ret, jeg ville elske at lege med dig, men man bliver noget tilbageholdende, med så mange negative anmeldelser. 

Du tror vel ikke at alle mænd som går til glædespigerne sidder herinde vel. Det er vist mindste delen der gider bruge tid på det. Som der står i mine annoncer ønsker jeg ikke ønsker at blive omtalt nogle steder, men det er der mange som åbenbart ikke forstår. Jeg har mange gæster og er en travlt pige. Jeg behøver ikke sidde herinde og skrive med mænd for at få gæster, man kan gøre helt som man lyster. Men man er kun velkommen hos mig, hvis man kommer med et positivt sind. Ellers syntes jeg man skal blive hjemme. Jeg gider ik kommentere mere. Ha en go dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jenni

Do

dongding skrev, for 4 timer siden:

Jenni please share the good reviews. Seems we can only find the bad. Please also confirm you are 24. 

Found this old review if it helps. Notice her name is Jenna 

 

jeg hedder stadig ikke jenna. Har jeg aldrig heddet.  selvfølgelig vil jeg ikke vise dig de gode, for så går du ind og sviner mig til. Så dum er jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jenni
fiskermanden skrev, for 14 timer siden:

Hvad med et link - kan vi besøge dig i København  - et  link tak

måske jeg ikke er intra i at blive besøgt af folk med negativitet med i bagagen herindefra, derfor jeg sletter, så i ikke har et link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... 

 

Okay. Jeg må indrømme, at det du siger ikke giver mening i mit hovede. Du vil ikke linke til en positiv anmeldelse, fordi du ikke vil besøges Af negative mennesker? Kunne de ikke besøge dig alligevel? 

Og hvad du er ikke 24? Flere brugere påstår at have besøgt dig for 10-15 år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun 38-39 år, 100% sikker.

Derudover har hun heddet Jenna før. Og hun skifter tit navne. Ds jeg kneppede hende var hun så kedelig og uinteresseret i oplevelsen som man kunne

 

Men det kan være dårlig kemi.  :)

så held og lykke til dem som prøver denne her 24 lækre charmør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...