Hop til indhold
Thaime

Lis29

Recommended Posts

Ja hun er. Besøgte hende den 23ende hvor hun fortalte at hun var her julen over;-) trist hun vælger at være det sted i Horsens. Man tør jo dårligt at besøge det sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 1 time siden:

Ja hun er. Besøgte hende den 23ende hvor hun fortalte at hun var her julen over;-) trist hun vælger at være det sted i Horsens. Man tør jo dårligt at besøge det sted 

Nu er jeg ikke fra Horsen ,hvad er der galt med stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er for at besøge Liz så tage blot afsted. Når du har adressen, så søg på den herinde - det må være hjælp nok... og god jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 2 timer siden:

Ja hun er. Besøgte hende den 23ende hvor hun fortalte at hun var her julen over;-) trist hun vælger at være det sted i Horsens. Man tør jo dårligt at besøge det sted 

Hvordan var din oplevelse med hende og vigtigst af alt - er det pengene værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

30 min for 800 kr og 1000 med fuld service, så skal det være skidt. Jeg kan godt lide hende, og hun kan være rigtig fræk hvis i har kemi. Har besøgt hende 3 gang over det sidste år, og har hende som en “sikker” løsning. Slutter altid mellem hendes bryster med olie. Har også prøvet anal med hende, og her kommer hendes lidt fyldig røv til din ret. Ikke noget gudinde, men helt klar en fræk latina hvis man som jeg synes det et frækt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...