Hop til indhold
Shades

Sara

Recommended Posts

Jeg tog mig endelig sammen til at udleve min fantasi om at være sammen med en shemale. Jeg besluttede mig for at det skulle være hos Sara, og wauw det fortryder jeg ikke. Hun var super fræk og billederne stemmer 100%

Hendes engelsk er ikke super godt, men vi fik da kommunikeret okay. Og hun er virkelig god til nybegyndere, for hun var super kærlig og levede sig fuldstændig ind i agten og gav mig en rigtig god gfe. Detaljerne holder jeg for mig selv. ;)

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5758&lan=da

Hun befinder sig ved Holstebro for tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shades skrev, for 11 timer siden:

Jeg tog mig endelig sammen til at udleve min fantasi om at være sammen med en shemale. Jeg besluttede mig for at det skulle være hos Sara, og wauw det fortryder jeg ikke. Hun var super fræk og billederne stemmer 100%

Hendes engelsk er ikke super godt, men vi fik da kommunikeret okay. Og hun er virkelig god til nybegyndere, for hun var super kærlig og levede sig fuldstændig ind i agten og gav mig en rigtig god gfe. Detaljerne holder jeg for mig selv. ;)

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5758&lan=da

Hun befinder sig ved Holstebro for tiden.

 

Velkommen i dette univers, dejligt det var en god første oplevelse, nu er du bare hooked fremover. Det var godt nok en stor en du valgte at starte med, gikdet fint med at tage den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock:

1955 skrev, for 9 timer siden:

Velkommen i dette univers, dejligt det var en god første oplevelse, nu er du bare hooked fremover. Det var godt nok en stor en du valgte at starte med, gikdet fint med at tage den?

Jo tak. Ja jeg tror godt at det kan blive vanedannende :rolleyes:

Mht hendes størrelse, så var det ikke noget jeg gik så meget op i denne gang. Da jeg ikke rigtig er sikker på om jeg er klar til at tage imod. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shades skrev, for 5 timer siden:

:shock:

Jo tak. Ja jeg tror godt at det kan blive vanedannende :rolleyes:

Mht hendes størrelse, så var det ikke noget jeg gik så meget op i denne gang. Da jeg ikke rigtig er sikker på om jeg er klar til at tage imod. ;)

Det er også grænseoverskridende, men når nu den første grænse (at besøge en skemale/ladyboy) er taget så er der ikke langt til den næste. 

Et godt råd er, at bede pågældende om at tage det meget stille og roligt hele vejen igennem, nogle mener der bare skal kneppes hårdt og igennem og så gør det ondt ( på mig altså).

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 4 timer siden:

Det er også grænseoverskridende, men når nu den første grænse (at besøge en skemale/ladyboy) er taget så er der ikke langt til den næste. 

Et godt råd er, at bede pågældende om at tage det meget stille og roligt hele vejen igennem, nogle mener der bare skal kneppes hårdt og igennem og så gør det ondt ( på mig altså).

Det skal jeg huske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shades skrev, den 5.12.2018 at 11:37:

Jeg tog mig endelig sammen til at udleve min fantasi om at være sammen med en shemale. Jeg besluttede mig for at det skulle være hos Sara, og wauw det fortryder jeg ikke. Hun var super fræk og billederne stemmer 100%

Hendes engelsk er ikke super godt, men vi fik da kommunikeret okay. Og hun er virkelig god til nybegyndere, for hun var super kærlig og levede sig fuldstændig ind i agten og gav mig en rigtig god gfe. Detaljerne holder jeg for mig selv. ;)

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5758&lan=da

Hun befinder sig ved Holstebro for tiden.

 

Hun ser lækker ud . Er hun sød og dufter hun dejligt og ren . Barberet forhåbentlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...