Hop til indhold
Frække Tanja

D. 5 dec - vinderen er bette

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke helt hvorfor,men jeg kommer til at tænke på Jørgen Klevin når jeg følger dine sjove kalender som jeg desværre aldrig fik mig tilmeldt:D

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 17 minutter siden:

Ved ikke helt hvorfor,men jeg kommer til at tænke på Jørgen Klevin når jeg følger dine sjove kalender som jeg desværre aldrig fik mig tilmeldt:D

Enzo.

Osse her ,Tanja Fræk har også en rigtig behagelig stemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 33 minutter siden:

Imorgen til dagens trækning ,,er du så flink lige at ryste posen ,,

mere så dem som følger med Live ikke følger sig overset ,,hi hi 

Det gør jeg. Men ryster den os inden. Men jeg gør det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 21 minutter siden:

Tanja, jeg synes du skal undlade at nævne vinderens navn i overskriften. Så bliver det meget mere spændende at følge videoen (næsten) live. Og ja, ryst lige posen (indtil mit navn dukker op.) 

Ok så :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 19 minutter siden:

Tanja, jeg synes du skal undlade at nævne vinderens navn i overskriften. Så bliver det meget mere spændende at følge videoen (næsten) live. Og ja, ryst lige posen (indtil mit navn dukker op.) :P

Og her gik man og troede at du sender live ,og at der sidder ca 50 mænd opkoblet via dit web.cam.,og hepper ,,,på dem selv ,,måske ikke så tosset næste år ,,

Du kunne jo godt tage lidt entre fee,,din tid er jo ikke helt gratis,, selvom du jo selv synes ret godt om konceptet ,,præcis ligesom mange af os andre ,bare en lille skør tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 18 timer siden:

Tanja, jeg synes du skal undlade at nævne vinderens navn i overskriften. Så bliver det meget mere spændende at følge videoen (næsten) live. Og ja, ryst lige posen (indtil mit navn dukker op.) :P

Det synes jeg vil være en rigtig dårlig ide, da jeg ikke kan afspille videoklippet. Og jeg er ikke den eneste med det problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...