Hop til indhold
vexxer

Lis colombiana

Recommended Posts

ey!

Jo, jeg har..

Ved bare ikke lige med anmeldelse - hun var ret sød, men der var ligesom ikke rigtig kemi?
Hun havde lige fået tatoveret en "ting" på maven, så hun var ret øm, så den store berøring blev det ikke til.

Og så var der næsten ikke noget lys på værelset, så selvom hun var ret køn var det svært at se...

En lidt blandet fornøjelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan beskrive det præcis samme. Elendig kemi fra starten, hvor hun klager over, at jeg bruger dørtelefon og over at jeg vil i bad.

Derefter bruger hun mobilen 1 min, som føles som en evighed, når man står med pikken fremme. 

Uinspirende blow og om på ryggen, hvor hun ligger spændt som en bue. Jeg flår kondomet af og får mine byttepenge. Klager over hendes behandling og glatter lidt ud med nogle konplimenter. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hmmm øv, men tak for anmeldelserne. Hende kunne jeg ellers godt have været fristet af. Men det bliver så et "nej tak" herfra.

Billederne passer heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft kig på hende da jeg tidligere har haft en god oplevelse med en colombianer. Det bliver så ikke hende her der bliver den næste sydamerikaner  

Tak for deleren. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Efter min smag en meget sexet pige. Jeg betalte 400 for 15 minutter. Lidt fransk- 69 - sex - og afslutning ud over maven i et stykke køkkenrulle som hun holdt. Hun talte i telefon mens hun gav fransk - det er virkelig ikke acceptabel. Jeg spurgte ind til et hurtigt bad inden vi gik i gang, hvilket hun afslog. Hun kunne ikke vide, at jeg lige kom fra badet. Hun virkede selv nyvasket og fissen smagte også ren. Lis var en sød pige med et udseende der gik lige i pikken på mig. Under mit besøg var der ingen problemer med berøring som "kam" skriver om tidligere i tråden. Jeg syntes, at hun var et ok besøg og kan godt finde på at besøge hende igen, hvis jeg får råd.

Dog vil jeg anbefale, at man kommer lige fra badet og man aftaler inden, at hun ikke bruger sin telefon under besøget. Giv hende nogle komplimenter og lad være med at diskutere med hende, så får du hende og se fra hendes søde side. Jeg spurgte, før jeg kom, ind til om de 400 var med super-/megafransk og fik svaret, at det var det. Da jeg ankom vidste jeg godt, at jeg ikke kunne forvente det til 400, og jeg indlod mig da heller ikke i nogen diskussion med hende, da kondomet blev rullet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...