Hop til indhold
Guest dykker

Massagepigen Holbæk

Recommended Posts

Guest Sting222

Hun har været på i flere år og altid med det samme forslag med små variationer. Jeg har gentagne gange over flere år forsøgt at få en aftale med hende hvor der indgår sex. Nogen gange har det været muligt for 6k+... Og selv massagen koster kassen. Så jeg har opgivet hende og aldrig mødt hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Har mødt hene for et år siden, hun er mega fræk og mega dyr,  tror 2 K for at få lov at give massage. Det var en fantastisk krop og rigtigt godt selskab. På natbordet skulle man så lægge 3K hvis man tændte hende og hun ville mere, så mistede man de 3K + 2K og så var den store tur.  Fed oplevelse - det kan der ikke klages over - men 3 timers underholdning i den dyre ende. For få dage siden var en anden smuk kvinde på 20 på SD - jeg skrev og fik kontakt. Mystisk nok så var det samme historie og samme pris. Okay de kender nok hinanden - men det viste sig at det også var samme adresse. Altså hos deres kæreste - de levede i et åbent forhold. HUn var lækker men - lidt for mystisk til at prøve igen.  Men ærligt - en god oplevelse hos massagepigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
dykker skrev, for 4 timer siden:

Har mødt hene for et år siden, hun er mega fræk og mega dyr,  tror 2 K for at få lov at give massage. Det var en fantastisk krop og rigtigt godt selskab. På natbordet skulle man så lægge 3K hvis man tændte hende og hun ville mere, så mistede man de 3K + 2K og så var den store tur.  Fed oplevelse - det kan der ikke klages over - men 3 timers underholdning i den dyre ende. For få dage siden var en anden smuk kvinde på 20 på SD - jeg skrev og fik kontakt. Mystisk nok så var det samme historie og samme pris. Okay de kender nok hinanden - men det viste sig at det også var samme adresse. Altså hos deres kæreste - de levede i et åbent forhold. HUn var lækker men - lidt for mystisk til at prøve igen.  Men ærligt - en god oplevelse hos massagepigen.

Fik du lov til at kneppe hende? Ja eller nej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Ja da, pisse dyrt og iriterende godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 45 minutter siden:

Ja da, pisse dyrt og iriterende godt

Meget opmuntrende. Man læser ellers ofte, at det er pissedyrt og irriterende dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 18 timer siden:

Har mødt hene for et år siden, hun er mega fræk og mega dyr,  tror 2 K for at få lov at give massage. Det var en fantastisk krop og rigtigt godt selskab. På natbordet skulle man så lægge 3K hvis man tændte hende og hun ville mere, så mistede man de 3K + 2K og så var den store tur.  Fed oplevelse - det kan der ikke klages over - men 3 timers underholdning i den dyre ende. For få dage siden var en anden smuk kvinde på 20 på SD - jeg skrev og fik kontakt. Mystisk nok så var det samme historie og samme pris. Okay de kender nok hinanden - men det viste sig at det også var samme adresse. Altså hos deres kæreste - de levede i et åbent forhold. HUn var lækker men - lidt for mystisk til at prøve igen.  Men ærligt - en god oplevelse hos massagepigen.

Har du et link til hende på 20?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Nej, hun blokkede mig - så kan ikke huske måske hun hed Petit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik3 skrev, den ‎05‎-‎12‎-‎2019 at 11:23:

Jeg kan se den uden problemer

er det Petit eller Massagepigen du kan se?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

er det Petit eller Massagepigen du kan se?

Jeg kan se begge. Har lige tjekket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...