Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

mitt bidrag till konkurrensen...

Jag har besökt Katja Star på Pussy galores 3 ggr. Det finns anledning till det. Hon är verklig neighbour girl. hon är glad och snäll och bjuder på en fantastisk spröjteorgasme med hjälp av sin dildo. hon tar 200 extra för besväret. Det är det värt. Efter hälsning och överlämnande av pengar så blir det kram och smek på sängen. Raskt börjar hon med franskt, och när jag vill göra det gensidigt så vill hon det gärna. efter en stund sätter hon i gång dildon och sen kommer fontänen, först lite sen mycket, fantastisk upplevelse. Sen slickade jag i denna fantastiska vulvavulkan. Och sen så tar hon dildon igen och kör en omgång igen och exploderar - dock torrt nu, men fissen pulserar. Mer slick men nu vill hon att jag skall bolla henne, helskönt. Sen avslutar jag på mitt sätt, en fräck spansk. hon säger att hon älskar sex... det finns anledning att tro på henne! man känner sig skön och tacksam tillsammans med Katja, hon ger så mycket av sin egen sexualitet. 5 stjärnor till henne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.