Hop til indhold

Recommended Posts

mitt bidrag till konkurrensen...

Jag har besökt Katja Star på Pussy galores 3 ggr. Det finns anledning till det. Hon är verklig neighbour girl. hon är glad och snäll och bjuder på en fantastisk spröjteorgasme med hjälp av sin dildo. hon tar 200 extra för besväret. Det är det värt. Efter hälsning och överlämnande av pengar så blir det kram och smek på sängen. Raskt börjar hon med franskt, och när jag vill göra det gensidigt så vill hon det gärna. efter en stund sätter hon i gång dildon och sen kommer fontänen, först lite sen mycket, fantastisk upplevelse. Sen slickade jag i denna fantastiska vulvavulkan. Och sen så tar hon dildon igen och kör en omgång igen och exploderar - dock torrt nu, men fissen pulserar. Mer slick men nu vill hon att jag skall bolla henne, helskönt. Sen avslutar jag på mitt sätt, en fräck spansk. hon säger att hon älskar sex... det finns anledning att tro på henne! man känner sig skön och tacksam tillsammans med Katja, hon ger så mycket av sin egen sexualitet. 5 stjärnor till henne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...