Hop til indhold

Er det kun modne Thai damer der giver ekstra?....

Featured Replies

Skrevet

Nu jeg vel besøgt en 5-7 thai kliniker cirka 20 gange og det er kun hvis damen er over de 40 at jeg er blevet tilbudt en happy ending, dvs et hj. Hvordan kan det være? Er det fordi at de yngre piger ikke gider den slags eller er det fordi at man i thai kultur kun tilbyder et hj hvis manden er yngre? Jeg synes det er meget mystisk og det undrer mig. Håber der er nogen der kan kaste lys på sagen. Jeg er selv fra 1975.

Skrevet

Den erfaring har jeg ikke - jeg er fra 1945 - og jeg har masser af gange

fået den "fulde" pakke af unge piger på omkring de 25 år - hvor har du

oplevet det? I Jylland - Fyn elelr Sjælland/København :) :)

Skrevet

Tror det er fordi de unge er generte. Ja det er de faktisk. Hvis du spørger på en høflig og sød måde, siger de som regel smilende ja. Det er jo nemme penge for dem. Fra Thailand er de vandt til at få besked fra kunden om hvad der ønskes. Thailandske mænd er meget dominerende - generelt. Dette fortalt af nogle af de mange søde thailandske piger jeg har besøgt gennem årene. De ældre spørger, fordi de har fundet ud af at sådan er vi danske mænd - lidt for generte til at spørge direkte :)

Skrevet

Har nogle hundrede besøg på bagen ca. 80 forskellige steder.

Unge som ældre, de spørg altid, ofte flere gange hvis jeg siger nej!

Har aldrig nogensinde selv spurgt efter det.

(Der er dog en enkelt undtagelse hvor jeg ikke er blevet spurgt.)

OD

Skrevet

Hejsa blev heller ikke tilbudt ekstra sidst jeg var på Thai klinik i Århus,

meen noget der var meget bedre, hun indviterede nemlig sig selv

hjem til mig, skal dertil siges, kendte pigen lidt, men vi havde en

fantastisk aften og nat sammen.

hilsen

Skjold

Skrevet

er fra 1966 og har besøgt mange thaisteder og fået det hele af både unge og gamle, det virker som om, at jo billigere massagen er, des mere forventes det, at du køber extra. Så hvis du mangler extra kan du jo se om ikke ledetråden virker.

Skrevet
  • Author

Nå okay jeg blev bare helt nervøs for at tiderne var ved at ændre sig og at de yngre piger var blevet for sarte til at give ekstra. Jeg tror også at grunden til jeg ikke har fået tilbudt ekstra, er at jeg altid beholder underbukser og sokker på. Det skaber en barriere for de små thai damer:)

Skrevet

Jeg tror også at grunden til jeg ikke har fået tilbudt ekstra, er at jeg altid beholder underbukser og sokker på. Det skaber en barriere for de små thai damer

Ja helt klart, der sender du et signal om at du ikke er interesseret i ekstra.

Så af med det hele, så er det op til dem at dække dig til.

Skrevet

Hej Thaifun!

Uden Thai erfaring tror jeg det ville hjælpe lidt hvis du smed de sidste klude...

Så vidt jeg ved kan mænd med sokker være ret erotikdræbende.. :?

Man tager vel heller ikke Ipod'en i ørene under en AC/DC koncert... ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Hej Thaifun!

Uden Thai erfaring tror jeg det ville hjælpe lidt hvis du smed de sidste klude...

Så vidt jeg ved kan mænd med sokker være ret erotikdræbende.. :?

Man tager vel heller ikke Ipod'en i ørene under en AC/DC koncert... ;)

VH Ludvig.

Jeg smider altid alt. Så er bolden på den anden banehalvdel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.